Een mintgroen hvpolo vz dekje met peesjes
Een bruin met roze hvpolo vz dekje
Een elastiek
3 paar sokken
Longeerzweep
2 andere zwepen
En dat mocht allemaal leuk de trein in
(mensen hebben mn vriendin en mij lopen aanstaren, wauw)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
te ver om terug te brengen want het is 1,5 uur voor mij maarja even kijken wat we nu doen
LisanneFloor schreef:Ik ben woensdag gelijk geweest. Heb een mooie donkerblauwe uitrijdeken
Een mintgroen hvpolo vz dekje met peesjes
Een bruin met roze hvpolo vz dekje
Een elastiek
3 paar sokken
Longeerzweep
2 andere zwepen
En dat mocht allemaal leuk de trein in![]()
![]()
![]()
(mensen hebben mn vriendin en mij lopen aanstaren, wauw)
was nieuw 112 euro en nu 45 euro! erg blij mee! Ook echt de laatste in zijn maat. daarnaast nog een HV polo donker blauw dekje met bont, de enige Full Dresuur, bijna alle HV polo dekjes waren veelzijdig... en nog een Teal wintersetje (muts, handschoenen en sjaal) past weer bij een dekje die ik al had
en 2 zakken snoepjes. Vind het altijd wel een kunst om thuis te komen met een koopje, moet wel zeggen dat het elk jaar moeilijker wordt, maar tot nu toe wel gelukt

) pastte ik na eerst 35 niet passende paren, een paar Petrie Anky laarzen. Echt super blij mee!
wij zijn tien winkels afgeweest, maar het lukte alleen bij de Zeeman.
haha.
?
Maritje1991 schreef:Ik ben gister voor het eerst geweest en ik vond het niet zo geweldig. Heb 2 zak snoepjes mee genomen en een rosborstel, die ik beter bij een andere winkel had kunnen kopen blijkt want heb er 8 euro voor betaald.. Beetje jammer

die vind dat poown al genoeg heeft haha

v