Idd de 8 door, maar dat was nog ff spannend! Judo is wel tof om te kijken als je t een beetje snapt
Fiebie
Geplaatst: 30-07-12 11:12
Zo gaat hard hier
SplashIsLief
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-12 11:12
Ik snap er niks van en vind het dus ook niet leuk om te kijken Maar even een half uur aan de scriptie werken en dan toch maar even Elmont aanmoedigen! Huizinga denkt dat hij vandaag voor goud kan gaan
Wat vinden jullie van de mentaliteit om "even" een zwemrace af te zeggen? Ik vind het eerlijk gezegd schandalig. Je kunt op voorhand toch een planning maken en dan dus andere mensen uit ons land een kans gunnen om deze ervaring mee te maken. Het is super dat ze voor de medailles willen gaan, maar vooraf weet je toch ook al de onderdelen waar je het sterkst op bent.
Weet niet of er anders iemand anders had kunnen starten. Als dat zo is vind ik dat idd niet erg sportief.
Jiwa
Geplaatst: 30-07-12 11:28
Ik heb ook zin om te gaan.
Holland 8 door, yay! Ben benieuwd of het Elmont gaat lukken. Ik heb niet veel met Judo maar het zou wel gaaf zijn!
Splash: ben ik helemaal met je eens. Ik snap dat je jezelf wilt 'sparen', maar je kunt van tevoren toch plannen? Geef dan inderdaad iemand anders de kans die niet meedoet op het andere onderdeel en er wel voor kan. Dekker zei af, Heemskerk nu ook.. ik snap dat ze op bep onderdelen meer kans maken, maar toch..
Anoniem
Geplaatst: 30-07-12 11:29
Goed van de 8!
Jammer dat Heemskerk niet gestart is, maar kan me niet voorstellen dat het een mentaliteitsding is hoor.
Ik vind het ook zonde van het afzeggen. Natuurlijk vooraf kansen spreiden maar als het puntje bij paaltje komt...
joke20
Geplaatst: 30-07-12 11:30
Goed van de holland 8
S123321
Geplaatst: 30-07-12 11:32
Zal wel een duur grapje zijn om even een weekendje naar de OS te gaan
Tja je weet nooit de reden waarom iemand precies afzegt, meestal is het om meer kans maken op de andere afstanden. Het zal iig in overleg met de trainer zijn geweest. Ze werken natuurlijk ergens naar toe en moeten op het juiste moment pieken. En dat gaat natuurlijk niet altijd volgens schema. Ik ben benieuwd wat ze nog gaan presteren.
Wow, jullie gaan echt hard! Gisteren weer niet veel OS kunnen kijken (wel het programma van Mart Smeets 's avonds), dus dacht: lees hier wel even bij... 50 pagina's.
Denk dat ik het maar oversla.
SplashIsLief
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-12 11:36
PKfoto schreef:
Zal wel een duur grapje zijn om even een weekendje naar de OS te gaan .
50 pppn op de oranje campung +/- 120 reis 12,50 HHH per avond