Hahaha jawel. Ze zei al zo makkelijk ja hahaha. Ze vind het meestal niet erg om even mee te gaan, maar na een half uurtje is ze het wel zat meestal. Scheelt dat ik zelf ook altijd gek word van alle mensen en het ook nooit zo gek lang vol hou
Vorig jaar was ik er de 3de dag geloof ik. En toen was van de anky choc nog maar 1 en van die donkerpaarse niks meer.. Kwam toen ook niks meer.. Zelfde met die shet dekentjes toen van hv polo.. Waren er ook nog maar weinig van. Verder was van ES eigenlijk allemaal VZH op een paar uitzonderingen na dan
Jaa van die dekentjes was ook wel jammer. Ik ging die dag ook bij mijn ex-shetje op bezoek en wilde zo'n dekentje meenemen. Maar helaaaaaaaaaaaaaaaaaas.
Overigens waren er petrie's in de aanbieding, maar eenmaal daar zaten er helemaal geen petrie's in de dozen En de fleece dekens van scapa waren ook snel op
Ik zou zeggen: lees dit topic terug, staat genoeg in van de vorige tentenkamp
Ben er toen wel geslaagd, ga dit jaar alleen kijken als er wat leuks is.. Heb aan dekjes etc voorlopig toch niks
Poiuytrewq
Geplaatst: 15-09-10 22:35
Toevallig! Werden er die week ook op bokt die dekentjes aangeboden, maar wel voor de dubbele prijs. Leuk he zulke mensen .
Ik denk dat ik ook de eerste dag ga, eind van de middag. Tentenkamp is leuk!
_Jessie
Geplaatst: 15-09-10 22:36
Nou dat heb ik inderdaad ook gezien ja van die petrie laarzen! Ik wilde ook passen maar dat feest ging niet door. Wel mijn toekomstige zadel gevonden tijdens tentenkamp
Roihi
Geplaatst: 15-09-10 22:38
ik heb eigenlijk ook niets nodig, maar ga toch kijken meestal kom ik wel met iets naar huis
heb interesse in de thermo rijlaarzen en dekjes kan ik altijd gebruiken
ProudOfPride
Geplaatst: 15-09-10 22:39
Oww, wat jammer dat ze nooit spullen in minimaat hebben (soms wel veulen maat gelukkig )