De wollen dekens met hals waren alleen wel al op dat was jammer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mellamoshan schreef:Het was trouwens niet druk gister! Dat viel me echt alles mee!
angelax schreef:marieke, welke es pad"?
ratjelover schreef:mellamoshan schreef:Het was trouwens niet druk gister! Dat viel me echt alles mee!
Daarvoor wil ik morgen juist gaan!
Dus als er mensen zijn die vandaag gaan: kijk even of ze die wollen dekens met hals nog hebben en verstop ff een maatje 195 voor mij!
angelaatjuh schreef:iemand gaat voor mij een anky lake blue en bandages halendie woont er 5 min vandaan 8)
mellamoshan schreef:Het was trouwens niet druk gister! Dat viel me echt alles mee!
Coentjuh schreef:Viel een beetje tegen vond ik.. maar heb toch wat meegenomen.. Iemand mij nog gezien toevallig, zwart met gouddraad petje op, constant kijkend op haar briefie
*Longeerzweep, want mijn andere is bijna kapot
*Bandages beige/caramel
*Springschoenen
*Rubberen poetshandschoen
*Teugelknevels ivm doorglijden van martingaal
*En aangezien ik de paardjes eens wilde verwennen, heb ik 3 Himalaya-likstenen meegenomen (3 halen, 2 betalen) aangezien ik een gelukkig mens ben met 3 (verzorg) paarden
Verder was ik nog op zoek naar een wollen deken in donkerbruin met goud randje. Ik vroeg het zo'n verkoopstertje of het nog in mijn maat was. "Weet ik niet" zegt ze. Maar ik zag daarboven nog een stapel dekens liggen, aangezien er een bordje staat met 'vraag onze verkoopsters om de dekens uit het rek te halen', vroeg ik haar of er daar boven nog niet eentje in mijn maat was. "Weet ik niet" zei ze weer. Ja goss daar heb ik veel aan joh. Daarvoor vroeg ook een meneer aan datzelfde meisje iets over een maat, dat wist ze ook al niet.
Buiten lagen ook dat soort dekens, maar gelukkig een meid die er iets meer vanaf wist. Al met al, deken was er helaas niet meer, maar zou toch wel fijn zijn als er personeel was die er wat meer vanaf wist toch.
Ik moest een beetje lachen om die oudere man met zijn goeie aanbiedingen haha![]()
WIE OW WIE? Kan mij uitleggen hoe je die springschoenen van 1 euro om de benen van het paard krijgt?
sam_amore schreef:angelaatjuh schreef:iemand gaat voor mij een anky lake blue en bandages halendie woont er 5 min vandaan 8)
die zijn er niet meer... ik wilde er ook 1
_mexx_lady_ schreef:Coentjuh schreef:Viel een beetje tegen vond ik.. maar heb toch wat meegenomen.. Iemand mij nog gezien toevallig, zwart met gouddraad petje op, constant kijkend op haar briefie
*Longeerzweep, want mijn andere is bijna kapot
*Bandages beige/caramel
*Springschoenen
*Rubberen poetshandschoen
*Teugelknevels ivm doorglijden van martingaal
*En aangezien ik de paardjes eens wilde verwennen, heb ik 3 Himalaya-likstenen meegenomen (3 halen, 2 betalen) aangezien ik een gelukkig mens ben met 3 (verzorg) paarden
Verder was ik nog op zoek naar een wollen deken in donkerbruin met goud randje. Ik vroeg het zo'n verkoopstertje of het nog in mijn maat was. "Weet ik niet" zegt ze. Maar ik zag daarboven nog een stapel dekens liggen, aangezien er een bordje staat met 'vraag onze verkoopsters om de dekens uit het rek te halen', vroeg ik haar of er daar boven nog niet eentje in mijn maat was. "Weet ik niet" zei ze weer. Ja goss daar heb ik veel aan joh. Daarvoor vroeg ook een meneer aan datzelfde meisje iets over een maat, dat wist ze ook al niet.
Buiten lagen ook dat soort dekens, maar gelukkig een meid die er iets meer vanaf wist. Al met al, deken was er helaas niet meer, maar zou toch wel fijn zijn als er personeel was die er wat meer vanaf wist toch.
Ik moest een beetje lachen om die oudere man met zijn goeie aanbiedingen haha![]()
WIE OW WIE? Kan mij uitleggen hoe je die springschoenen van 1 euro om de benen van het paard krijgt?
van die gesloten ?? die meot ge even binnenstebuiten doen en dan over de hoef van het paard trekkn zo zitten ze weer goed over de hoef