Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marrke schreef:Geen medailes dus vandaag. Nou ja morgen weer een dag. Hopen dat het dan beter gaat met onze nederlanders.
Ga zelf morgen op vakantie voor een week dus zal wel veel missen maar probeer natuurlijk zo veel mogelijk bij te blijven!
furious schreef:Nee vind het wel jammer dat er vandaag geen medailles zijn gehaald, maar morgen komt er zeker een bij.
Waar ga je naar toe op vakantie?
furious schreef:Nee vind het wel jammer dat er vandaag geen medailles zijn gehaald, maar morgen komt er zeker een bij.
Waar ga je naar toe op vakantie?
Marrke schreef:Ik ga naar italie.Heb er wel zin in alleen jammer natuurlijk dat ik niet alles van de OS kan volgen..
_Patriciaa schreef:Marrke schreef:Ik ga naar italie.Heb er wel zin in alleen jammer natuurlijk dat ik niet alles van de OS kan volgen..
Dat klinkt goed!!
Veel plezier.
Joonsel schreef:Hoorde net trouwens dat Van der Geest een spierscheuring en een breuk in z'n arm heeft opgelopen? Echt balen voor 'm!
Thats_Me schreef:Nu laten ze de beelden weer zien. Heb hem maar even op teletekst gezet. Blijft naar om te zien, helemaal omdat je nu ook weet dat het toen al goed mis zat. En dat koppie er dan ook bij
furious schreef:Misschien moeten we nu allemaal naar Peking gaan en de Nederlanders naar het goud blazen!
Thats_Me schreef:Joonsel schreef:Hoorde net trouwens dat Van der Geest een spierscheuring en een breuk in z'n arm heeft opgelopen? Echt balen voor 'm!
Klopt. Ik heb eerder vandaag al een linkje naar een persbericht daarover gepost.
Hij heeft dik 2 uur achtereen zitten huilendat had z'n vader nog nooit meegemaakt en raakte hem erg. Zelf is hij ook nog niet in staat geweest een interview te geven.
Joonsel schreef:Dacht al dat jullie 't al wistenMaar heb geen zin om tig pagina's bij te lezen
Hij had z'n partij nog wel 'uitgespeeld', toch?
Ik heb het (nog) niet gezien, weet niet of ik het wel wil zien!