sjaantje schreef:Elessar schreef:deelnemers voor het bloemstuk voor Dhr H. Van der Wal
- LiSSy
- Yorin
- BuenaVista
- Borrie01
- TeeGee
- Elessar
- Kaatje77
- Lowara
- rowo
- sjaantje
- Mylo
Ik doe ook wel mee! Ennehhh biertjes lust ik ook!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjaantje schreef:Elessar schreef:deelnemers voor het bloemstuk voor Dhr H. Van der Wal
- LiSSy
- Yorin
- BuenaVista
- Borrie01
- TeeGee
- Elessar
- Kaatje77
- Lowara
- rowo
- sjaantje
- Mylo
BuenaVista schreef:hier nog 1.. Ik begin altijd met bier en eindig 9 van de 10x met cola malibu!!!

sjaantje schreef:ik begin met bier en eindig met bier

messica schreef:Ruiterbal wijn is meestal ook niet te drinken maar na een tijdje merk je daar niks meer van hoor...

sannenn schreef:nog maar 8 dagen......
ben benieuwt wat ik dit jaar weer ga vergeten
sannenn schreef:nog maar 8 dagen......
ben benieuwt wat ik dit jaar weer ga vergeten
estherL schreef:echt haah..nee dat gaat me denk ik niet gebeuren maar gewoon echt die kleine dingetjes die ik niet wil vergeten..
Je kunt toch altijd daar stro kopen he.. maar mijn paard staat op zaagsel die pakken kun je daar dus ook gewoon kopen neem ik aan? wie kan me helpen

bier is vies 

estherL schreef:echt haah..nee dat gaat me denk ik niet gebeuren maar gewoon echt die kleine dingetjes die ik niet wil vergeten..
Je kunt toch altijd daar stro kopen he.. maar mijn paard staat op zaagsel die pakken kun je daar dus ook gewoon kopen neem ik aan? wie kan me helpen
Deebje schreef:Staan jullie paarden trouwens nu ook gewoon op het land overdag? Die van ons wel en ik ben benieuwd wat ze er van vinden als ze ineens een week binnen moeten blijven.
TeeGee schreef:soko? was dat??
en dacht nog wel dat het een domme vraag was impi schreef:Wie van jullie start er M2 bij de paarden en moet woensdag avond starten?
AlexAuto schreef:De startlijsten enzo zijn weer bijgewerkt. Ik wacht nu nog op goedkeuring voor de kür-rubrieken en dan kunnen die er ook op.