Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Oehh, veel plezier op je date 

Gisteren even gelongeerd, ging ook fijn.
Dus we hebben maar springschoenen besteld voor op het land, hopelijk helpt dat wat.
Maar komen wel weer goede dagen 
Daarna gaan ze spoken/bakkabouters zien haha
Sterkte met je moeder!!
Balen dat Vic zijn ijzers eronderuit trapt. Jordy heeft dat ook gedaan, nu nog soms. Hebben hem vroeger ook tijdje met springschoenen op de wei gehad maar hier kreeg hij helaas mok van. Laatste keer hoefsmid, 1 dag later ijzer eronderuit grrr
En hopelijk in topconditie met geen blessures.
helaas worden ze zo snel groot.
gaat zeker wel lekker met Cavella lees veel leuke en actieve berichtjes 
vervelend dat ie weer ijzer kwijt is.
Ok hij ziet er nog steeds niet echt uit met nu een deel al de nieuwe blauwe lak en de bordeaux oude lak. Maar er zit al progressie in, dat is het belangrijkste! Nu kan ik weer voor de wedstrijden gaan kijken en weer gaan starten. Op naar de L2! Als het goed is nog 2 wedstrijden en dan heb ik genoeg punten om over te gaan. (Rij in feite iedere proef 1 winstpunt minimaal). Kan ik eindelijk Wyron op gaan tillen met doorzitten en dus zijn draf gaan verbeteren. Zodra ik doorzit kan hij strekken als een pro en zodra ik lichtrij merk ik dat ik hem niet genoeg kan ondersteunen. (Wyron is beperkt in zijn beweging door een operatie als veulen zijnde in combinatie met geen fysiotherapie..) Ga dadelijk ook weer rijden na een drukke dag op de winkel, soms lijkt het wel of mensen denken dat het gratis is.. Hopelijk heeft meneer nu wel zin om te werken, zo fijn een tijd niet rijden en dan weer op gaan pakken. Lijkt wel weer een puber!
Jammer dat je niet mee gaat, maar snap het wel.
Nog lekker gereden?

vind het zo jammer dat ie dan niet zo op wedstrijd loopt
kon echt alles met 'm! Ook een voor ons best lastige oefening gedaan (steeds vier passen stappen, vier stappen draven om 'm goed en actief aan het been te krijgen en alert te houden) maar hij deed 't super. Dus met een heel goed gevoel afgestapt!
Mexx pacet de hele dag op stal zonder te eten dus die redt zich niet zomaar helaas.. Is n stresskipje op andere locatie. Heb me net ingeschreven wacht t allemaal nog even af.
wel fijn dat jouwe rustig blijft met andere paarden, dat gaat zeker geen probleem zijn
Ben ook zo onwijs trots, me jongste Edison aka Plakkie heeft vandaag met een zadel op zijn rug rondgestapt! Hij heeft al wel vaker het zadel zo op zijn rug gehad en interesseerde hem niks, dacht laat ik is gek doen en zadel erop (zonder singel offcourse!) en rond stappen is kijken wat hij doet. Hij vond het wel een beetje spannend, maar geruststellende woordjes en Wyron die naast hem ging stappen en hem dus ook gerust stelde van het is ok en plakje liep zo mee!
Zonder moeilijk te doen, weg te schieten of wat dan ook. Zoo trots op me baby paardje!!
Op zulke momenten he, hou ik echt onvoorwaardelijk van me paarden en is het leven zo mooi ookal zijn er zoveel rottige dingen op het moment aan de gang. Dit licht je dag gewoon weer op!