Ik ben vandaag ook geweest! ik heb een 0grams regen deken roze burberry. een 200grams global deken. zwart met roze dekje van hvpolo uitrijdeken van global en 3 touwtjes
NoekAa_
Geplaatst: 19-10-13 22:51
Was eigenlijk niet van plan te gaan... maarja
Buit:
Twee global dekjes om mee te freubelen Longeerzweep Eurostar beschermers Eurostar Uitrijdeken Geel rijzweepje raak ik m niet meer zo snel kwijt
Ik ben vandaag ook geweest, maar alleen een zweepje gehaald. Vond er niet veel aan en de kleur anky die ik wilde was al weer op vond het zeer zeer zeer tegen vallen. Bijna geen dekjes in maat full dressuur en bijna geen halsters in full, ja erg jammer gelukkig had ik leuk gezelschap
_Lois_
Geplaatst: 19-10-13 23:50
Ik ga morgen met 2 bokkers, we kunnen er helaas niet super vroeg zijn dus ik hoop dat er nog keus is We gaan allemaal voor de eerste keer, ik ben erg benieuwd
Ik ben er ook heen geweest! Heb een 200 grams deken, 2 anky dekjes in het hot pink en oranje achtig met bandages. En natuurlijk ook een mooie Euro Star jas!
ik ben vrijdag geweest anky choco anky choco bandages hv polo glitter dekje blauwe euro star peesjes bruine en grijze dekensingel kwpm vest dikke winter jas voor 20euro wedstrijd dekje met naam 2hv polo dekjes voor het meisje van me shet
BonteLisa
Geplaatst: 20-10-13 10:07
vond het zo jammer dat de leuke halsters van HV Polo alleen in pony waren... Maar ze hadden veel Hv polo lere artikelen dus daar kom ik zeker terug
Esmeralda
Geplaatst: 20-10-13 10:11
Was er gisterenmorgen precies toen het hek open ging. Met een hele horde mensen direct naar de waxjassen. Heb het even aan staan kijken, en toen ook maar als een malloot jassen lopen pakken. Want wat was er een gegraai, denk dat er deze week een flink aantal jassen op marktplaats terug te vinden zijn... Uiteindelijk 2 mooie jassen gevonden.
hannahaapje
Geplaatst: 20-10-13 12:08
Ik ben van 10 tot 11 geweest en het was heerlijk rustig. We konden meteen parkeren en het was geen geduw of zo in de gangpaden. Vijf minuten in de kassa rij gestaan...
Heb er erg van genoten! Er was een klein shetje die door iemand was meegenomen geloof ik.
Ik ben goed geslaagd vanmorgen! - hv polo dekje maat pony - hv polo halsterset maat pony - thermolaarzen - harde + zachte borstel + manen en staart borstel + elastiekjes
Vanavond volgt een foto van het dekje en het halster
hannahaapje
Geplaatst: 20-10-13 15:07
5 uur
laura, ik ben benieuwd naar de foto klinkt goed. lekker warm deze winter thermolaarzen.
_Lois_
Geplaatst: 20-10-13 15:34
Wij zijn ook goed geslaagd, nu weer onderweg naar huis.
Ik heb Petrie's in mijn maat kunnen vinden En ik heb laarzen aantrekkers, sokken en een witte Anky pad (veelzijdigheid).
Ik twijf nog steeds of ik moet gaan.. heb eigenlijk niks nodig maar het is altijd wel leuk om even rond te kijken
Poess91
Geplaatst: 20-10-13 15:49
Ik wil nog even melden dat ik zo super blij ben met mijn fleecedeken met hals! Had haar vanochtend gewassen, al snel was ze zelf hartstikke droog en zat al het vocht in de deken. Echt een super koop dus! Mocht het koud zijn zou ik 'm zelf ook bijna pakken als dekentje, echt zo teddybeer zacht
Hutcherson
Geplaatst: 20-10-13 15:50
Ik ben vandaag ook geweest. Ik ging eigenlijk voor n deken en een bitje.. Bitje niet gevonden wat ik zocht maar wel n mooie deken gevonden. Mooi waterdicht, navy met rood. Hij was wel vrij prijzig maar ach. Nog n oranje peessetje gekocht en een hoefvijl. En een navy fleecedeken.. Dat was t wel volgens mij..