Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pienie_ schreef:ZarcoTje schreef:Ik ga volgende week zondag, op de laatste dag, dus ik hoop dat ik veel koopjes tegenkom
Weet er iemand toevallig of van BR ook apart neusriemen worden verkocht ?
Ik heb de BR Bathley nu als hoofdstel en ik wil graag een zwarte lak neusriem met wit onderlegd, maar dat moet de neusriem van BR zijn omdat die 2 gespen heeft ipv maar 1 zoals een doorsnee neusriem
En ik het nogal gek & duur vind om speciaal een nieuw hoofdstel te moeten kopen
Er zijn wel hele mooie van horzevoorsmij goedkoper en mooier dan br
EmmaxxxChica schreef:hier ook mijn spulletjesmijn zusje heeft ook nog een blauw hv polo dekje en mijn vader laarzen van DeNiro. Goed geslaagd dus!!
Dieketje, er waren kep caps maar heb wel verschillende animo rijjasjes gezien maar volgensmij geen rijbroeken.
EmmaxxxChica schreef:hier ook mijn spulletjesmijn zusje heeft ook nog een blauw hv polo dekje en mijn vader laarzen van DeNiro. Goed geslaagd dus!!
[ Afbeelding ]
Dieketje, er waren kep caps maar heb wel verschillende animo rijjasjes gezien maar volgensmij geen rijbroeken.
dieketje schreef:EmmaxxxChica schreef:hier ook mijn spulletjesmijn zusje heeft ook nog een blauw hv polo dekje en mijn vader laarzen van DeNiro. Goed geslaagd dus!!
oke dankje dan houd ik daar wat rekening mee
en wauw gaaf gaaf hoofdstel!!
Yvie_Juudje schreef:EmmaxxxChica schreef:hier ook mijn spulletjesmijn zusje heeft ook nog een blauw hv polo dekje en mijn vader laarzen van DeNiro. Goed geslaagd dus!!
[ Afbeelding ]
Heeft DeNiro leuke aanbiedingen?
Wat heeft jouw jas gekost? Wilde die in december (in de winkel) voor de winter kopen, maar vond hem toen zo achterlijk duur dat ik hem maar heb laten hangen...
Fleurrr_ schreef:Ik ben ook zeker geslaagd!!
anky dekje donkerblauw
Donkerbruin lak halster van leer
Donkerbruin lak hoofdstel van horze
Donkerblauwe polo van Hv Polo
Witte handschoentjes
Donkerbruine laarzen van Sergio Grasso, super zacht leer, ben helemaal verliefd
Echt een leuke beurs!!