Ook weer wakker hier. Maar de tv op het werk staat nog niet aan. Komt vast nog wel. Is voor nu ook niet zo heel veel te beleven
Ik kan de hele dag kijken, behalve dan dat ik nog naar stal moet. Dilemma wanneer ik zal gaan want ik wil veel van de cross zien
Ergens zou ik nu vaart moeten maken zodat ik straks lekker thuis de cross kan kijken (ga ik gewoon rond 1 uur naar huis ) Maar zoals ik nu naar m'n stapel werk zit te kijken denk ik niet dat dat er in zit Voel me gaaaarrrrr
Nou... Ik denk dat ik de stream hier gewoon aanzet en de doppen in mijn oren doe Mocht er wat gebeuren kan ik snel genoeg skippen van beeldscherm toch
Als ik de stream op eventing zet, staat hij binnen 30 sec alweer ergens anders op.. stomme antipaardensportcollega's
SplashIsLief schreef:Ik moest echt lachen vanmorgen. Erik Dekker twitterde naar Marianne Vos > Hé je staat in de krant. En idd, nu naar stal. Cross is vanmiddag. En nu is er nog geen sport, dus dan mis je vrij weinig. Zo, ik ben ook al weer up and running. Helaas per vandaag niet meer 100% sport kijken, maar ook leren voor mijn tentamens.
Ik lees hier ook even mee. Als ik dat allemaal zo zie op tv kriebelt het wel om er toch nog naar toen te gaan a.s. weekend .
Zo terug van stal laat de cross maar beginnen PKfoto schreef:Ik lees hier ook even mee. Als ik dat allemaal zo zie op tv kriebelt het wel om er toch nog naar toen te gaan a.s. weekend .Bij jou ook al..