Faya__ schreef:Vorig jaar was ik meteen m'n bed uitgeraced en alles ingevuld en meteen weer gefaxt en was 13e, dus wel optijd maar toch gaat het dus wel heel erg snel.
Hoelaat was je toen opgestaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:avanoort schreef:Ik vind alleen het slapen daar niet zo....en de douche is niet warm. Verder is het helemaal leuk natuurlijk.
Ik zie dat eigenlijk ook niet zo zitten. Maar ik woon gelukkig erg dichtbijVoor de rest lijkt het me onwijs leuk namelijk!
avanoort schreef:Maar je krijgt helaas geen korting als je niet blijft slapen.
. Dus nee... Hoop gezelligheid, ouwehoeren en gek doen overdag is prima, maar 'snachts slaap ik denk ik liever rustig in mijn eigen huisje.
('84) Loetie84 schreef:avanoort schreef:Maar je krijgt helaas geen korting als je niet blijft slapen.
he, dat is jammer![]()
Ik vind mezelf daar een beetje te 'oud' voor ofzo. Ik kan me voorstellen dat wat jongere lui het erg leuk en gezellig vinden om lekker bij elkaar te slapen op een grote zaal en te keten, maar ik heb dat wel gehad eigenlijk. Heb ruim een jaar lang met 11 vrouwen op een kamer geslapen en af en toe kon ik wel. Dus nee... Hoop gezelligheid, ouwehoeren en gek doen overdag is prima, maar 'snachts slaap ik denk ik liever rustig in mijn eigen huisje.
MartineC1711 schreef:VOrig jaar waren er in mijn week ook mensen die met een caravan gekomen waren, kun je ook nog doen
Is een kleine 20 minuutjes rijden. Denk dat het even ver is als gewoon naar stal rijden. Misschien dat we op de bonte avond wel gewoon blijven slapen