Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amable schreef:Volgens mij is dit de meest complete lijst tot nu toe:Citaat:Bokkers die meedoen:
Amable, Balingehofstand, Balingehof demo's en kidspiste
Amber_, Fjorden demo / Barrelrace met Fjordy ( zaterdag)
Askazita, clinic Lammert Haanstra met Asmiro (vrijdag)
Bojangles & Jaydee - Horse Agility demo met Vanessa Bee (GB) - Vrij/za/zo
Elskevree, PRE keuring 13 paarden voorbrengen + vertalen clinic Sebastian Fernandez (vrijdag, zaterdag en zondag)
Femke, Stand voor Hypo Focus Paardenfotografie & het Paardenfotografieboek in het kunstpaviljoen samen met Daisyree (purrfect art) | (Alle dagen).
Hhilde, stand Finca Linda (met stal) en paarden van stal in de PRE keuringen
Jolliegirl en Jilletje, discussie slachten van paardenslachterij Nijkerk in de Boktlounge (Zaterdag 10.30-11.00)
just_kiki, PRE Keuring met 3 paarden (vrijdag, zaterdag en zondag)
kaotictjinta, stand van Moravita met de Frederiksborgers (regelmatig op vrijdag, zaterdag en zondag
Mariskafally, Dravers.nl met haar draver Romain(roelbuitenzorg) vrijdag, zaterdag en zondag
Ninz, koudbloed vs. warmbloed met hartslagmeter e.d. met Femke, zaterdag en zondag, miss vrijdag ook nog!!
Obelix, Groninger paard , Stand
unamie PRE keuring 1 paard vrij/za/zo
sinatjuhh schreef:x_spekkie_x schreef:Weet iemand tot wanneer je kaarten in de voorverkoop (online) kan kopen?
Ik lees dit net in een ander topic. Het is tot 8 september.
Is het tot en met 8 september of is 7 september de laatste dag?
Jinte schreef:x_spekkie_x schreef:Mochten er nog mensen alleen gaan: laat je vooral niet tegenhouden! Ik ben tot nu toe alle jaren alleen gegaan (waarvan ik vaak een of meerdere dagen moest werken op Horse Event) en dat is echt niet zo erg als het lijkt. Je komt altijd leuke mensen tegen onderweg, je kunt naar alle shows die jij leuk vindt en je hebt eigenlijk altijd wel wat te doen omdat er zoveel te doen is. Ik kom nooit aan mijn boek toe die ik als reserve mee heb.
Ik ga dit jaar ook alleenMochten er mensen zijn die samen met mij alleen willen zijn (
), dan staat mijn pb-box open.
Ik ben vrijdag ook alleen, dus eeehh.. *hint*
Amable schreef:Volgens mij is dit de meest complete lijst tot nu toe:Citaat:Bokkers die meedoen:
Elskevree, PRE keuring 13 paarden voorbrengen + vertalen clinic Sebastian Fernandez (vrijdag, zaterdag en zondag)
Femke, Stand voor Hypo Focus Paardenfotografie & het Paardenfotografieboek in het kunstpaviljoen samen met Daisyree (purrfect art) | (Alle dagen).
Jolliegirl en Jilletje, discussie slachten van paardenslachterij Nijkerk in de Boktlounge (Zaterdag 10.30-11.00)
kaotictjinta, stand van Moravita met de Frederiksborgers (regelmatig op vrijdag, zaterdag en zondag
Mariskafally, Dravers.nl met haar draver Romain(roelbuitenzorg) vrijdag, zaterdag en zondag
Ninz, koudbloed vs. warmbloed met hartslagmeter e.d. met Femke, zaterdag en zondag, miss vrijdag ook nog!!
Hhilde schreef:Jilletje schreef:aauuu!!!!! ik ken het!!! en het doet mij al pijn aan de voeten als ik jou er over hoor!
Dit is nu m'n derde keer, dus ik ben het al bijna gewendSuperleuke week gehad met nieuwe school, maar daar weggegleden op de wc's.
Citaat:Bokkers die meedoen:
Joanieke, stand Finca Linda (met stal) en paarden van stal in de PRE keuringen vr/za/zo
citaat schreef:Bokkers die meedoen:
Amable:Balingehofstand - Balingehof demo's en kidspiste
Amber_: Fjorden demo - Barrelrace met Fjordy (za)
Askazita: clinic Lammert Haanstra met Asmiro (vrij)
Bojangles & Jaydee: Horse Agility demo met Vanessa Bee (GB) (vrij/za/zo)
Elskevree: PRE keuring 13 paarden voorbrengen + vertalen clinic Sebastian Fernandez (vrij/za/zo)
Femke & Daisyree: Stand Hypo Focus Paardenfotografie & het Paardenfotografieboek in het kunstpaviljoen (vrij/za/zo)
Hhilde: stand Finca Linda (met stal) en paarden van stal in de PRE keuringen
Joanieke: stand Finca Linda (met stal) en paarden van stal in de PRE keuringen (vr/za/zo)
Jolliegirl en Jilletje: discussie slachten van paardenslachterij Nijkerk @Boktlounge (Zaterdag 10.30-11.00)
just_kiki: PRE Keuring met 3 paarden (vrij/za/zo)
kaotictjinta: stand Moravita met de Frederiksborgers (regelmatig op vrij/za/zo)
Ninz: koudbloed vs. warmbloed met hartslagmeter e.d. met Femke (za/zo/misschien vrijdag ook)
Obelix: Stand Gronginger paard
unamie: PRE keuring 1 paard (vrij/za/zo)
Mariskafally: Dravers.nl met haar draver Romain(roelbuitenzorg) (vrij/za/zo)
BlixtsnabbBS & Pietje Bel: Dravers.nl (demo) sulky
Passiepaard: Clinic met Lammert Haanstra (zo)