Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
katie_hvjOuw schreef:http://punkyfox-design.com/foto/4daagse ... e_147.html wat een super foto heb je van mij gemaakt!danku. Ik ga hem denk ik bestellen!

Leuk dat je (jullie?) ook op bokt zit, haha
We bleven jullie tegenkomen! 
In ieder geval wel super dat je zo snel gehandeld hebt toen het slecht met haar ging zodat het nu weer een stuk beter gaat. Kan me voorstellen dat je ook totaal geen behoefte aan computeren of bokken hebt op zo'n moment. Nog sterkte ermee, ook met jullie eigen schrik!
Ze begint nu wat in te vallen. De hele 4daagse heeft ze er perfect uitgezien! Ze was dan bij thuiskomst na het afkoelen e.d. ook lekker verwend met een grote bak slobber
Gezien daar haver in zat was het misschien toch niet heel erg gek dat ze vrijdag zo druk was
Ze krijgt namelijk normaal gesproken alleen maar basisbrok.

Kunnen we het ondertussen over de volgende 4daagse hebben
Suzan_bobar schreef:Altijd leuk nono, helaas heeft ook de slijtage aan de hoeven onze pony gevijlt en staat hij lekker op rust. Niet deze week, maar die week erop komen er ijzers onder. Bobar is nog niet vertrouwd genoeg. 21 juni komt de osteopaat erbij,.... wie weet zit er weer wat niet goed, zou wel weer wat verklaren,.....
Hijis bang voor ballonnen, lag te beven als een rietje
Arm beest, wordt hij ook nog uitgelachen!! 
In een restaurant hahaha, decadent he?!