Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan_bobar

Re: Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:35

hahahahaha helemaal mee eens mdh

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:46

katie_hvjOuw schreef:
http://punkyfox-design.com/foto/4daagse ... e_147.html wat een super foto heb je van mij gemaakt! :D danku. Ik ga hem denk ik bestellen!

Blij dat je 'm goed gelukt vind :D

Wel jammer dat inhalen met de sulky niet zo makkelijk gaat met twee van die dikke konten voor je... ~~}> Leuk dat je (jullie?) ook op bokt zit, haha :D We bleven jullie tegenkomen! :D

We hebben overigens nog 4 km naar de wei terug gestapt, voor degenen die zich zorgen maakten over het feit dat we niet uitstapten zo dicht bij de finish. ;)

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:50

Afbeelding

dit benne wij!!!

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:56

Afbeelding

ach... en lieve ot!!! wat is het toch een plaatje.. met joyce haar nieuwe kar he!!!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:02

haha wij geen 4 km,
maar zeker wel 2

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 00:39

Van mij dan heel even snel berichtje. Zie vlak hierboven een foto van ons staan. We hebben een super week gehad, en heel eerlijk had ik na al die jaren nu ineens pas het gevoel dat Ot mij begreep en ik haar, ze werkte zo super mee en ze gaf echt alles. Ik had Mirjam al aangegeven dat ik nog even niet in de stemming ben om foto's van ons te bekijken van de vierdaagse, dat zal vanzelf wel een keer komen. Het zien van deze foto ontroerd me zeer, maar natuurlijk kunnen jullie dat ook niet weten.

We hadden een super week met een super fitte, goed getrainde pony die er gigantisch plezier in had en alles voor ons heeft gegeven, letterlijk helaas. Vrijdagavond na de laatste route is het helaas helemaal compleet misgelopen, ik heb geen zin om alles in detail hier op bokt neer te kwakken, mensen die ik goed ken weten het verhaal. Laat ik voorop stellen, ik heb afgelopen week meerdere malen tegen mensen geroepen dat deze pony zó werklustig is en er zóveel plezier in beleefd, dat ze zichzelf kapot zou lopen voor je en dat je haar daarom goed moet kennen en regelmatig even terug moet nemen en moet zeggen: 'Ot nou doen we het even rustig aan dame, even aan jezelf denken'. Dat hebben we uiteraard gedaan, ik ken mijn pony langer dan vandaag.

Door een combinatie van diverse omstandigheden (bleek achteraf) was ze vrijdagmiddag na de laatste dagroute niet helemaal lekker, maar ze leek al weer ietsje op te knappen nadat we haar op stal hadden gezet. Tijdens de rit was er nog niets te zien; die arme poown heeft niets laten zien verdorie.

Ze was dus niet helemaal lekker en stond op stal. Ik ben na een tijd even 10 min. weggeweest om zelf ook even bij te komen, en toen ik 10 min. later terugkwam ging het écht helemaal niet goed. Mijn arme beestje was in zéer kritieke toestand en de DA werd meteen gebeld.
Uiteindelijk is ze in allerijl met de grootste spoed naar de kliniek in Heerde vervoerd, waar ze de nacht en de zaterdag heeft doorgebracht. Gelukkig knapte ze vrij snel weer wat op, en volgens de DA kwam dat vooral door haar zeer goede conditie.
Het was een kwestie van leven op dood, en het was gruwelijk om mijn allerliefste poown die zich zo voor mij had gegeven met al haar plezier, zo te zien en te weten dat je niets meer kan doen, behalve hopen. Ik ben er nog helemaal ondersteboven van, zit nog te trillen als ik dit typ. Zo hadden we nooit gedacht de vierdaagse af te sluiten.

Ik kan wel melden dat ze inderdaad zaterdagavond gelukkig opgehaald kon worden van de kliniek, en ze staat hier nu lekker thuis gelukkig weer op de wei, welliswaar onder strenge controle. Het gaat naar omstandigheden goed met haar, ze is weer erg vrolijk en alert en dat is wel een goed teken. Enige wat mij rest te zeggen is dat ik ongelofelijk dankbaar ben dat ze hier nog is, en als je haar zo op de wei zou zien staan zou je het niet eens geloven hoe ze er vrijdagavond bij lag.

Tot zover even een berichtje van mij; jullie snappen wel dat afgelopen dagen erg hectisch voor mij zijn geweest; dit is tevens de eerste keer dat ik uberhaupt achter m'n laptop heb gezeten. Ik heb de rest v/d berichten in dit topic even vluchtig doorgelezen, maar zal verder nog wel wat lezen en evt. reageren.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 01:21

Fijn om te horen dat het weer beter gaat met Ot, Joyce! Wat schrikken zal dat geweest zijn zeg, heel nare afsluiter zo... :\ In ieder geval wel super dat je zo snel gehandeld hebt toen het slecht met haar ging zodat het nu weer een stuk beter gaat. Kan me voorstellen dat je ook totaal geen behoefte aan computeren of bokken hebt op zo'n moment. Nog sterkte ermee, ook met jullie eigen schrik!

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 01:23

Joyce, wat een vreselijk verhaal!

Gelukkig is ze weer aan de betere hand :(:).

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 07:23

Jeeeetje joh !!!!! Heeel veel beterschap met haar hoor !!!!!
Het zag er zo leuk uit.....jullie stel met ponietje !!!!
Ik riep donderdag op de pleisterplaats nog naar je dat het er super uitziet en dat je trots mocht zijn op je nieuwe wagen......

Veel sterkte met OT !!!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 08:14

Heel sterkte aan Otje en jou gewenst. Een bries van Fralla en knuffel van mij.
Mirjam haar keel weer wat beter? Voortaan honing meenemen!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 08:55

Wat een naar verhaal zeg....... Gelukkig is Ot snel opgeknapt! De schrik zal er zeker wel goed in zitten..
Veel sterkte in iedergeval! :(:)

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:00

Heel veel sterkte en beterschap aan Otje; volgend jaar wil ik je wel weer zien ;)

Rilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:16

Jammer van die afloop v.d. EP4D2010. Ik hoop dat je gauw over de schrik heen bent....het allerbeste voor jou en voor Otje!

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:31

Nee toch! Nu weet ik dus wie jullie zijn. Ik had hier gelezen over Otje, maar geen idee dat jullie dat zijn. Ik ben dus degene op de IJslander, ben jullie meermalen tegengekomen en even gepraat.

Wat een naar einde van de 4daagse, gelukkig dat ze nu weer o.k. is, ik hoop dat deze belevenis een plaatsje krijgt in je hoofd, zonder dat je in de toekomst angstig blijft.

Groetjes,
Myriam en Tyra

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:52

heej joyce... gelukkig gaat het weer wat beter met haar.. was idd geen leuke aflsuiter! volgend jaar sluit je hem weer helemaa top af... t was ook gewoon zo`n broeierig weer...

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:07

Inderdaad, ik vond t ontzettend benauwd, was bijna fijn als het ff regende... Ik heb voor mezelf zelfs echt rustiger aan gedaan, heb dr altijd meer last van als mn paard geloof ik :D

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:22

@ joyce dat is geen leuk einde van de 4daagse, sterkte voor jou en otje.

@ ice-baby, vond je vriend het de hele week leuk op de kar?

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 10:26

Mijn paardje is wat gevoelig op haar stralen geworden.. Gisteren heb ik dus lekker op het pad gewandeld. Paard heeft ondertussen de kantjes wat gemaaid :D Ze begint nu wat in te vallen. De hele 4daagse heeft ze er perfect uitgezien! Ze was dan bij thuiskomst na het afkoelen e.d. ook lekker verwend met een grote bak slobber :o Gezien daar haver in zat was het misschien toch niet heel erg gek dat ze vrijdag zo druk was :') Ze krijgt namelijk normaal gesproken alleen maar basisbrok.
Ik hoop dat haar achtervoetjes snel weer opknappen! Kunnen we weer lekker het bos in, kijken of we kunnen verdwalen *\o/*
Als er liefhebbers zijn om mee te gaan? Stuur gerust een berichtje! Misschien kunnen we eens iets leuks organiseren :o

edit: ik bedoel in Epe :+

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:39

Altijd leuk nono, helaas heeft ook de slijtage aan de hoeven onze pony gevijlt en staat hij lekker op rust. Niet deze week, maar die week erop komen er ijzers onder. Bobar is nog niet vertrouwd genoeg. 21 juni komt de osteopaat erbij,.... wie weet zit er weer wat niet goed, zou wel weer wat verklaren,.....

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:43

No_No, ik doe mee hoor, wil daar nog wel eens een rondje rijden!! :D

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 11:26

Ik zal de staleigenaar vragen of we daar vandaan kunnen starten mocht het eens zo ver komen. MIsschien is een lekker hapje en drankje na die tijd wel een lekkere bijkomstigheid? Uiteraard hangt daar wel een klein kostenplaatje aan vast.. :o Kunnen we het ondertussen over de volgende 4daagse hebben ;)
Ik zal het op stal eens overleggen :j

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 11:31

Suzan_bobar schreef:
Altijd leuk nono, helaas heeft ook de slijtage aan de hoeven onze pony gevijlt en staat hij lekker op rust. Niet deze week, maar die week erop komen er ijzers onder. Bobar is nog niet vertrouwd genoeg. 21 juni komt de osteopaat erbij,.... wie weet zit er weer wat niet goed, zou wel weer wat verklaren,.....

Pony lekker laten rusten! Bobar lekker de tijd geven om te wennen.
We kunnen in overleg altijd bepalen wanneer een geschikte data is ;)
Ik hoop voor je dat het meevalt als de osteopaat komt.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 11:34

Gut ik moet in huis iets gaan doen..... kids komen zo weer uit school ... heb ik mn tijd even goed verdaan met bokken .... :?

Oh, ja! Ik heb vlaggetjes opgehangen voor het voetbal. Ballonnen opgeblazen en gelachen om mijn hond :+ Hijis bang voor ballonnen, lag te beven als een rietje :') Arm beest, wordt hij ook nog uitgelachen!!

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:47

Haha ik doe ook al mn hele vrije morgen niks :=
13.00 weer aant werk. Ja inderdaad ja, net als het voetbal begint :(

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:51

Wij kijken de voetbal met alle collegas in de baas zijn tijd :D In een restaurant hahaha, decadent he?! ;)
Anders wordt er toch ook niet gewerkt in die tijd, dan zit iedereen voor de radio ;)