Datjaa schreef:@bootje32: Wat een sprong! Zit jij er ook nog lachend op? Ja, ik ben altijd vrolijk als ik ga springen
Jeroennn schreef:Het begint wanneer de muziek begint Dames, wij wachten op jullie teken, het is inmiddels half 7
irissahorse schreef:over paar weken eerste springwedstrijd en ook nog eens in een andere manege , nou, dat gaat zeker een blooper opleverenKellogs kennende zal dat wel 10 bloopers opleveren
Ik zie de hindernis niet..En we staan stil..http://i815.photobucket.com/albums/zz73 ... G_0978.jpgHij draaide na de sprong in 1 keer om
Haha, die laatse is geweldig Zo heb ik ook wel eens gehangen, alleen dan net iets hoger, toen kon ik niet terugkomen, en moest ik me dus laten vallen
Bootje32: Haha, hij zal later wel een hert willen worden??:PMattii nog wattes: Is dat een shet ofwat isset? Niet zo handig hea zonder cap;)
Is het niet kunnen doorzitten op een tuiger die uit galop komt en dat mensen gaan lachen ook blooper genoeg .
miss_lizje schreef:Is het niet kunnen doorzitten op een tuiger die uit galop komt en dat mensen gaan lachen ook blooper genoeg .ag ik zet hem er gewoon bij.
Eh nou haal maar weer weg Niet banketstaaf bedoeld maar vind het dus absoluut geen bloper, er gebeurd niet eens wat