Er was een Nederlandse haflingermerrie met een jongen erop. Vond het geen gezicht

Net als een vd fjordenhengsten.. wat een mini! Zo smal, stond ook suf in een hoekje. Jammer dat de Duitsers ze zo fokken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maximepatser schreef:Mijn aankopen van gister!
Redelijk bescheiden voor mijn doen, maar heel erg blij mee!
Helaas ook een aantal dingen van mijn lijstje niet kunnen scoren, ben bang dat die toch te specifiek waren om op te vinden op Equitana of misschien niet goed genoeg gezocht.![]()
Eskadron classic sports sangria, witte peesbeschermerset van BR en een leren dressuursingel.
[ Afbeelding ]
Ik was erg moe gisteravond, niet erg mooie foto zie ik nu...maar inmiddels is alles al in gebruik!
[ Afbeelding ]
Laarzentas voor een klein prijsje, spooks vest waar ik zoooo blij mee ben! achteraf had ik er nog een mee moeten nemen...
Sokken van PK en bruine springschoenen van BR voor bij mijn bruine Pro max beschermers
melissa_93 schreef:maximepatser schreef:Mijn aankopen van gister!
Redelijk bescheiden voor mijn doen, maar heel erg blij mee!
Helaas ook een aantal dingen van mijn lijstje niet kunnen scoren, ben bang dat die toch te specifiek waren om op te vinden op Equitana of misschien niet goed genoeg gezocht.![]()
Eskadron classic sports sangria, witte peesbeschermerset van BR en een leren dressuursingel.
[ Afbeelding ]
Ik was erg moe gisteravond, niet erg mooie foto zie ik nu...maar inmiddels is alles al in gebruik!
[ Afbeelding ]
Laarzentas voor een klein prijsje, spooks vest waar ik zoooo blij mee ben! achteraf had ik er nog een mee moeten nemen...
Sokken van PK en bruine springschoenen van BR voor bij mijn bruine Pro max beschermers
Is de singel mt of zonder elastiek? Mag ik vragen waar je die gevonden hebt?
het dekje is ook er gaaf! Mooie kleur
heb een spooksvest, inmiddels 1,5 jaar oud denk ik, maar hij blijft heerlijk. Super fijne stof en blijft ook na het wassen mooi
wendyh schreef:Margrietjuh schreef:[qote="Alja"]
heeft hier vast ook al 100 x gestaan maar moet je ook parkeergeld betalen op p10?
9 euro, inclusief pendel bus
[/quote]Citaat:Ik heb vandaag 7 euro betaald. Misschien is het tarief in het weekend anders.