Equitana 2015

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wie is er van plan naar equitana te gaan?

Ja, zeker 1 dag!
288 (66%)
Ja, zeker meerdere dagen!
43 (9%)
Weet nog niet zeker of ik ga.
81 (18%)
Nee, zeker niet.
22 (5%)

Totaal aantal stemmen: 434

minouesmee

Re: Equitana 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 16:34

Ik ben alweer terug. Maak straks een aankoop foto. :)

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 16:38

Ben benieuwd naar je aankopen Minouesmee.

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 16:50

o spannend, de berichten van aankopen gaan binnenstromen hahahaha

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:05

Dat heb je snel gedaan!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 17:06

minouesmee schreef:
Ik ben alweer terug. Maak straks een aankoop foto. :)

Nu al dat is snel!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 17:07

Maaike_Kealy schreef:
Wij kunnen dinsdag pas om 8u weg van uit Den Haag.
Gaan wij het dan nog wel redden om kaarten aan de deur te kopen?

Je zal vast nog kaarten kunnen kopen maar reken er wel op dat je regel recht de file in rijd om die tijd zeker op dinsdag.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:08

ik heb tot nu toe nog altijd kaarten aan de deur gekocht en nooit problemen gehad.

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:38

Ooh ik heb er echt zin in!
Ik pak mijn spaarpotje mee en that's it... de laatste keer dat ik gekeken heb zat daar al wel gemakkelijk 700 euro in, maar omdat er toen zoveel inzat heb ik gelijk beslist dat ik voor nieuwe wedstrijd laarzen ging zien... dus dan is er direct wat geld weg :-D ben benieuwd naar de aankoop foto's

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:40

Kan iemand kijken of ze weer mest boys hebben met zo'n ander harkje dan normaal, en dan voor mij t merk onthouden? ;)
Afbeelding
Zo'n soort harkje. Hebben we daar in 2009 gekocht maar kan het nergens anders vinden ;)
En zouden ze ook veel menspullen hebben? Anders moet ik toch maar zelf gaan haha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:43

er is toch een hele hal vol met mennen, lijkt me dat er dan genoeg is :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:43

Maaike_Kealy schreef:
Wij kunnen dinsdag pas om 8u weg van uit Den Haag.
Gaan wij het dan nog wel redden om kaarten aan de deur te kopen?

Met de auto? Sorry, dan ben je gek. Als je iets eerder de trein neemt naar Utrecht en daar de ICE naar Essen hbf, ben je sneller: 07.39 den Haag CS - 10.27 Essen hbf. Als je nu boekt nog voor 29 euro enkele reis per persoon. kijk op http://www.nsinternational.nl

xFioon schreef:
Kan iemand kijken of ze weer mest boys hebben met zo'n ander harkje dan normaal, en dan voor mij t merk onthouden? ;)
[ [url=m/LQPRwC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo'n soort harkje. Hebben we daar in 2009 gekocht maar kan het nergens anders vinden ;)
En zouden ze ook veel menspullen hebben? Anders moet ik toch maar zelf gaan haha

Nooit in GB geweest, kennelijk? Daar zijn ze in elke paardenshop te krijgen.
Laatst bijgewerkt door ikke op 14-03-15 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:45

Alja schreef:
er is toch een hele hal vol met mennen, lijkt me dat er dan genoeg is :+

Ohhh help, misschien tpch kijken of
Ik nog een dagje tijd heb ;)

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:55

Hoe zit dat met de maten van de springschoenen? mijn paard heeft hier in NL altijd de XL, moet ik bij Equitana dan ook xl nemen?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:58

Dan staat al vaker in het topic, advies: neem een goed passende springschoen van huis mee, dan kun je kijken of de maat klopt.

Springschoenen zijn wat maat betreft namelijk heel lastig, de ene M is de andere M niet. Dus als je zeker wil weten dat je het juiste koopt, neem je een springschoen van huis mee.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:22

xFioon schreef:

Deze hark en schep komen van equine speedskip, helaas staan ze dit jaar niet op de lijst van standhouders _-:( Het zijn echt ideale dingen. Wij wilden dit jaar ook twee nieuwe setjes kopen, maar het lijkt erop dat ze er dit jaar niet zijn ;(
http://www.equinespeedskip.com/

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:25

Sammyoo schreef:
xFioon schreef:

Deze hark en schep komen van equine speedskip, helaas staan ze dit jaar niet op de lijst van standhouders _-:( Het zijn echt ideale dingen. Wij wilden dit jaar ook twee nieuwe setjes kopen, maar het lijkt erop dat ze er dit jaar niet zijn ;(
http://www.equinespeedskip.com/

Ik zie een handeltje }:) want ik ga later dit voorjaar een weekje naar GB......

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:32

Heeee, met een auto met heeeele grote kofferbak?
De paardendrogist heeft ze even verkocht, helaas nu niet meer.
Wij hebben thuis een kleine Hit-actiefstal waar vier - vijf paarden in staan. We scheppen al jaren twee maal daags alle poep (en dat is heel wat) met deze dingen. Ik moet er niet aan denken dat we ze niet meer hebben en de gewone poepscheppen hiervoor zouden moeten gebruiken. Desnoods pak ik dan zelf m'n auto en rijd naar Engeland om een paar setjes te halen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:37

Sammyoo schreef:
Heeee, met een auto met heeeele grote kofferbak?
De paardendrogist heeft ze even verkocht, helaas nu niet meer.
Wij hebben thuis een kleine Hit-actiefstal waar vier - vijf paarden in staan. We scheppen al jaren twee maal daags alle poep (en dat is heel wat) met deze dingen. Ik moet er niet aan denken dat we ze niet meer hebben en de gewone poepscheppen hiervoor zouden moeten gebruiken. Desnoods pak ik dan zelf m'n auto en rijd naar Engeland om een paar setjes te halen.

Nee, het is maar een klein autootje, maar er hoeft ook niet zoveel mee, dus er is wellicht wel plek voor wat van die dingen.

Als je een beetje shopt in GB via internet zul je ze ook wel vinden. Verzendkosten zijn niet hoog.

dempsy11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:38

Hoi,
Ik heb een vraagje dit wordt onze eerste keer equitana. En we willen ook graag wat shows bekijken. Maar vind het maar onduidelijk om er achter te komen wat het inhoud. Er staat nou niet echt een beschrijving bij en als het er staat is het duits ( kan geen woord duits :') )hebben jullie hier misschien een oplossing voor of zie ik iets over het hoofd. We gaan trouwens vrijdag en de laatste zaterdag

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:42

dempsy11 schreef:
Hoi,
Ik heb een vraagje dit wordt onze eerste keer equitana. En we willen ook graag wat shows bekijken. Maar vind het maar onduidelijk om er achter te komen wat het inhoud. Er staat nou niet echt een beschrijving bij en als het er staat is het duits ( kan geen woord duits :') )hebben jullie hier misschien een oplossing voor of zie ik iets over het hoofd. We gaan trouwens vrijdag en de laatste zaterdag

Je kunt de site ook op Engels zetten ;)

De shows verschillen heel erg. Soms een korte demo van een trainer of ruiter, soms een presentatie van een rijvereniging of stal. Overdag zijn het allemaal korte demo's. Als je echt een grote show wilt dan kun je het beste kaartjes kopen voor een avond show.

dempsy11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:51

Ja als ik de site op engels zet schiet ie zodra ik naar het programma ga trug naar duits, en de app is ook al duits.
De bekende namen vis je er wel uit maar het is ook zo leuk om nieuwe dingen te zien ( daar voor gaan we juist ) zou het jammer vinden als je iets leuks mist

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:55

Google translate? :D

Ik denk dat het dan een beetje gokken wordt voor je. Sowieso is er zoveel te zien, in allerlei hallen, wat het lastig maakt om goed bij te houden wat je wilt zien. Je kunt er ook voor kiezen om je dag door te brengen in hal 6, daar zijn alle grote demo's.

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:11

Ik heb even een vraag! Begin plots te twijfelen aan m'n ticket! Kheb een ticket besteld via ticketmaster maar het is een ma-vr kaart? Maar kan ik met dit kaartje gewoon gerust donderdag naar equitana? Want er staat geen specifieke datum op :=

Afbeelding

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 19:13

Ma-vr betekend dat je alle dagen door de weeks welkom bent. Je mag er dan alleen niet mee naar binnen in het weekend ;) die kaarten zijn namelijk duurder

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:15

Nou ik heb niet zo mooi kaartje hoor gewoon een simpele uitdraai vanuit de mail