Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maaike_Kealy schreef:Wij kunnen dinsdag pas om 8u weg van uit Den Haag.
Gaan wij het dan nog wel redden om kaarten aan de deur te kopen?
xFioon schreef:Kan iemand kijken of ze weer mest boys hebben met zo'n ander harkje dan normaal, en dan voor mij t merk onthouden?
[ [url=m/LQPRwC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo'n soort harkje. Hebben we daar in 2009 gekocht maar kan het nergens anders vinden
En zouden ze ook veel menspullen hebben? Anders moet ik toch maar zelf gaan haha
xFioon schreef:Kan iemand kijken of ze weer mest boys hebben met zo'n ander harkje dan normaal, en dan voor mij t merk onthouden?
Zo'n soort harkje. Hebben we daar in 2009 gekocht maar kan het nergens anders vinden
Sammyoo schreef:xFioon schreef:Kan iemand kijken of ze weer mest boys hebben met zo'n ander harkje dan normaal, en dan voor mij t merk onthouden?
Deze hark en schep komen van equine speedskip, helaas staan ze dit jaar niet op de lijst van standhoudersHet zijn echt ideale dingen. Wij wilden dit jaar ook twee nieuwe setjes kopen, maar het lijkt erop dat ze er dit jaar niet zijn
http://www.equinespeedskip.com/
Sammyoo schreef:Heeee, met een auto met heeeele grote kofferbak?
De paardendrogist heeft ze even verkocht, helaas nu niet meer.
Wij hebben thuis een kleine Hit-actiefstal waar vier - vijf paarden in staan. We scheppen al jaren twee maal daags alle poep (en dat is heel wat) met deze dingen. Ik moet er niet aan denken dat we ze niet meer hebben en de gewone poepscheppen hiervoor zouden moeten gebruiken. Desnoods pak ik dan zelf m'n auto en rijd naar Engeland om een paar setjes te halen.
dempsy11 schreef:Hoi,
Ik heb een vraagje dit wordt onze eerste keer equitana. En we willen ook graag wat shows bekijken. Maar vind het maar onduidelijk om er achter te komen wat het inhoud. Er staat nou niet echt een beschrijving bij en als het er staat is het duits ( kan geen woord duits)hebben jullie hier misschien een oplossing voor of zie ik iets over het hoofd. We gaan trouwens vrijdag en de laatste zaterdag