Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iEmmaaa schreef:Nog even een vraagje aan de mensen die er nu zijn of al geweest zijn.... Zijn de zaagsel stallen in de noodstallen of in de gewone vaste stallen?
Citaat:En waar laat je je spullen als er geen zadelkast in de noodstallen zit?
drae schreef:Mag je gewoon die dag van te voren komen, of moet je ze even bellen of mailen om te laten weten dat je zondag al komt?
Als je het eten niet lust, krijg je dan nog ander eten? Ik lus bijvoorbeeld geen nasi en vis, krijg ik dan nog gewoon een broodje oid?
je kan alleen je pony/paard zondag al brengen jij zelf kan echt alleen op maandag pas komen drae schreef:Mag je gewoon die dag van te voren komen, of moet je ze even bellen of mailen om te laten weten dat je zondag al komt?
Als je het eten niet lust, krijg je dan nog ander eten? Ik lus bijvoorbeeld geen nasi en vis, krijg ik dan nog gewoon een broodje oid?
jasmijnz schreef:drae schreef:Mag je gewoon die dag van te voren komen, of moet je ze even bellen of mailen om te laten weten dat je zondag al komt?
Je moet even mailen en dan krijg je een factuur thuis gestuurd met de extra kosten van die nachtje kan alleen je pony/paard zondag al brengen jij zelf kan echt alleen op maandag pas komen
safina schreef:iEmmaaa schreef:Nog even een vraagje aan de mensen die er nu zijn of al geweest zijn.... Zijn de zaagsel stallen in de noodstallen of in de gewone vaste stallen?
Geen idee. Wij hadden een gewone stal, met zaagsel. Maar misschien waren er ook wel noodstallen met zaagsel. Ik zou ze even bellen als je dat wilt weten.Citaat:En waar laat je je spullen als er geen zadelkast in de noodstallen zit?
Tsja...in je auto, in de trailer, in een kist, onder je bed... Zoiets.
Aanvulling: vanuit onze groep is de suggestie gedaan om in de informatiebrief te melden dat er geen zadelkasten zijn, zodat mensen voorbereid zijn en een kist of iets dergelijks kunnen meenemen. ben benieuwd of die suggestie is opgepakt.

Dus waardevolle spullen snachts in de auto uit het zicht of in je zadelkast achter slot en grendel..
f4bjheu schreef:Dan word je natwat gebeurt er eigenlijk als het regent/hoost?

_Sofie schreef:Nou, de instructieweek zit er voor mij helaas weer op. Gisteren met de cross van m'n paard gevallen. Opgestapt en verder gereden, maar m'n enkel werd toch wel erg dik en pijnlijk. We zijn toch maar naar de HApost gegaan. M'n enkel is verzwikt en ik mag sowieso deze week niet meer rijden. Vanmiddag ga ik weer naar huis. Gelukkig heb ik wel vier keer fijn kunnen rijden!
Voor iedereen die nog gaat, heel veel plezier!
_Sofie schreef:Nou, de instructieweek zit er voor mij helaas weer op. Gisteren met de cross van m'n paard gevallen. Opgestapt en verder gereden, maar m'n enkel werd toch wel erg dik en pijnlijk. We zijn toch maar naar de HApost gegaan. M'n enkel is verzwikt en ik mag sowieso deze week niet meer rijden. Vanmiddag ga ik weer naar huis. Gelukkig heb ik wel vier keer fijn kunnen rijden!
Beterschap! _Sofie schreef:Nou, de instructieweek zit er voor mij helaas weer op. Gisteren met de cross van m'n paard gevallen. Opgestapt en verder gereden, maar m'n enkel werd toch wel erg dik en pijnlijk. We zijn toch maar naar de HApost gegaan. M'n enkel is verzwikt en ik mag sowieso deze week niet meer rijden. Vanmiddag ga ik weer naar huis. Gelukkig heb ik wel vier keer fijn kunnen rijden!
dat is echt niet leuk! En het is pas woensdag! Je had nog 2,5 dag te gaan zo ongeveer
Arme jij! Hoe kwam het dat je gelanceerd werd?
Faya__ schreef:_Sofie schreef:Nou, de instructieweek zit er voor mij helaas weer op. Gisteren met de cross van m'n paard gevallen. Opgestapt en verder gereden, maar m'n enkel werd toch wel erg dik en pijnlijk. We zijn toch maar naar de HApost gegaan. M'n enkel is verzwikt en ik mag sowieso deze week niet meer rijden. Vanmiddag ga ik weer naar huis. Gelukkig heb ik wel vier keer fijn kunnen rijden!
Ahh wat ontzettend balen! Heel veel sterkte!!