Zomerinstructieweken 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mettee

Re: Zomerinstructieweken 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:23

Week 8 heeft ookmail:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:28

iEmmaaa schreef:
Nog even een vraagje aan de mensen die er nu zijn of al geweest zijn.... Zijn de zaagsel stallen in de noodstallen of in de gewone vaste stallen?

Geen idee. Wij hadden een gewone stal, met zaagsel. Maar misschien waren er ook wel noodstallen met zaagsel. Ik zou ze even bellen als je dat wilt weten.

Citaat:
En waar laat je je spullen als er geen zadelkast in de noodstallen zit?

Tsja...in je auto, in de trailer, in een kist, onder je bed... Zoiets.

Aanvulling: vanuit onze groep is de suggestie gedaan om in de informatiebrief te melden dat er geen zadelkasten zijn, zodat mensen voorbereid zijn en een kist of iets dergelijks kunnen meenemen. ben benieuwd of die suggestie is opgepakt.

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:31

Voor de noodstallen zijn er ook gewoon kasten, zitten in de container links van de mesthoop!

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:42

Okee thanks voor de snelle antwoorden! :)

drae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:31

Mag je gewoon die dag van te voren komen, of moet je ze even bellen of mailen om te laten weten dat je zondag al komt?

Als je het eten niet lust, krijg je dan nog ander eten? Ik lus bijvoorbeeld geen nasi en vis, krijg ik dan nog gewoon een broodje oid?

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:34

drae schreef:
Mag je gewoon die dag van te voren komen, of moet je ze even bellen of mailen om te laten weten dat je zondag al komt?

Als je het eten niet lust, krijg je dan nog ander eten? Ik lus bijvoorbeeld geen nasi en vis, krijg ik dan nog gewoon een broodje oid?

Je moet even mailen en dan krijg je een factuur thuis gestuurd met de extra kosten van die nacht :) je kan alleen je pony/paard zondag al brengen jij zelf kan echt alleen op maandag pas komen

babssaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:15

wel balen dat de paarden slecht gevoerd worden.. ik neem een hooinet mee zodat ze er langer over doet en hopen dat de klachten helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:26

drae schreef:

Misschien als je er vooraf om vraagt? Ze zetten er niet wat anders bij ofzo.

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:35

jasmijnz schreef:
drae schreef:

Je moet even mailen en dan krijg je een factuur thuis gestuurd met de extra kosten van die nacht :) je kan alleen je pony/paard zondag al brengen jij zelf kan echt alleen op maandag pas komen

je mag zelf ook al.op zondag blijven slapen dit doe ik ook

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:37

Als je op zondag wilt komen moet je even contact opnemen met de knhs, je kunt dan je paard al op zondag brengen.

Het is afhankelijk van de week waar je naar toe gaat of je daar kunt blijven of niet! Sommige weken wel en andere mag je pas maandag ochtend komen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:38

safina schreef:
iEmmaaa schreef:
Nog even een vraagje aan de mensen die er nu zijn of al geweest zijn.... Zijn de zaagsel stallen in de noodstallen of in de gewone vaste stallen?

Geen idee. Wij hadden een gewone stal, met zaagsel. Maar misschien waren er ook wel noodstallen met zaagsel. Ik zou ze even bellen als je dat wilt weten.

Citaat:
En waar laat je je spullen als er geen zadelkast in de noodstallen zit?

Tsja...in je auto, in de trailer, in een kist, onder je bed... Zoiets.

Aanvulling: vanuit onze groep is de suggestie gedaan om in de informatiebrief te melden dat er geen zadelkasten zijn, zodat mensen voorbereid zijn en een kist of iets dergelijks kunnen meenemen. ben benieuwd of die suggestie is opgepakt.

Er zijn wel zadelkasten hoor? In de gewone stallen in de stal zelf, noodstallen ernaast in grote container. Wel ff zelf slot meenemen, maar ik deed mijn tuigen er elke nacht in. Vond dat ideaal!

Noodstallen zijn stro, maar paard van een bokker op menweek moest toch op zaagsel na een paar dagen wegens medische redenen(stond in noodstal), en hebben ze in de noodstal zaagsel gegooid, werd dus super opgelost.

Wbt eten ik lust ook geen vis.. dus heb maar geteerd op aardappels en groente. De volgende dag zijn we bij de mac wezen eten.
Woensdag dacht ik oh lekker schnitzel en chocomousse als toetje, maar die schnitzel werd rijst met een droog satestokje en de mousse een yoghurtje. :))
Dus het is afwachten elke dag wat er nou daadwerkelijk savonds zal staan.

En kluisjes in slaapkamers waren er niet -O- Dus waardevolle spullen snachts in de auto uit het zicht of in je zadelkast achter slot en grendel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:40

Ah, dan heb ik het verkeerd begrepen van die zadelkasten. 8)7

_Skinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:02

mail voor de week (9) van de kleintjes is ook binnen

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:27

wat gebeurt er eigenlijk als het regent/hoost?

kimxcentella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 06:14

Krijg je nog een brief waar je moet invullen wat je niveau is en bij wie je in de les wilt? Of moet je daarover mailen?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 06:37

Die brief krijg je via de mail en kun je terug mailen! :)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 07:29

f4bjheu schreef:
wat gebeurt er eigenlijk als het regent/hoost?
Dan word je nat ;)
Bij slecht weer gaan de dressuurlessen vaak naar binnen maar het springen en de cross gaat gewoon door tenzij er onweer komt. Dus zorg dat je genoeg droge spullen bij je hebt voor het geval je in een week met slecht weer komt.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:05

Nou, de instructieweek zit er voor mij helaas weer op. Gisteren met de cross van m'n paard gevallen. Opgestapt en verder gereden, maar m'n enkel werd toch wel erg dik en pijnlijk. We zijn toch maar naar de HApost gegaan. M'n enkel is verzwikt en ik mag sowieso deze week niet meer rijden. Vanmiddag ga ik weer naar huis. Gelukkig heb ik wel vier keer fijn kunnen rijden!

Voor iedereen die nog gaat, heel veel plezier! :D

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:07

_Sofie schreef:
Nou, de instructieweek zit er voor mij helaas weer op. Gisteren met de cross van m'n paard gevallen. Opgestapt en verder gereden, maar m'n enkel werd toch wel erg dik en pijnlijk. We zijn toch maar naar de HApost gegaan. M'n enkel is verzwikt en ik mag sowieso deze week niet meer rijden. Vanmiddag ga ik weer naar huis. Gelukkig heb ik wel vier keer fijn kunnen rijden!

Ahh wat ontzettend balen! Heel veel sterkte!!

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:09

_Sofie schreef:

Aai das echt balen zeg! -O- Beterschap!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:38

_Sofie schreef:

Nee dat meen je niet!
Ontzettend balen zeg.. :(:)
Sterkte met je enkel!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:27

Ohw... :( dat is echt niet leuk! En het is pas woensdag! Je had nog 2,5 dag te gaan zo ongeveer :(:) Arme jij! Hoe kwam het dat je gelanceerd werd?

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:29

Dankjewel allemaal!
Mijn paard springt heel groot en hoog, ik ben simpelweg m'n balans verloren :+

drae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:19

Faya__ schreef:
_Sofie schreef:

Ahh wat ontzettend balen! Heel veel sterkte!!

Wat balen, sterkte!

Waar ik trouwens nog wel benieuwd naar was; hoeveel kan je kwijt in de zadelkasten? Iemand die een beetje kan vertellen wat je er allemaal in had?

Baby_Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:24

Drae: Dat is idd wel een goede! Ik heb tot nu toe enkel een foto gezien