Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daarbij kan ik niet doorzitten waar ik op ben afgerekend en reed ik zelf nogal slordig. Had toch nog 175 punten, maar is toch wel balen als ie de avond ervoor nog helemaal top loopt en met proefje oefenen heel fijn doorkomt.
.
)
hij vond het erg leuk maar tikt elke keer de balk aan/eraf. Gelukkig de laatste twee keer goed afgesloten zonder het aantikken 
hij had geloof ik wat spierpijn en had er niet heelveel zin in. Steeds het tempo overnemen en erg hard draven, man man wat is hij dan loei sterk. Dan laat ik hem halthouden, krijg ik hem niet weer in stap... Achteruit lopen, dat truucje kennen we al Edje.. Dus een zweepje gekregen en hem even laten weten dat we dat niet willen! Gelukkig zaten er ook goede stukjes tussen. Vandaag krijgt hij een dagje vrij en morgen weer aan de bak!
jammer dat je les even wat minder ging. Ook jij alvast succes met je examens!
nu alleen nog paar officiële kopietjes regelen via m'n vorige universiteit en dan ben ik binnen

Eergister ook weer een zadel op hem gelegt terwijl hij helemaal los stond, hij maalt er nog niet om. Het interesseert hem helemaal niks. Heb ook het gevoel dat ik zo zonder zadel erop kan klimmen en weg kan stappen, hij vertrouwt me door en door. Maar wil het rustig aan doen, dus eerst spiertjes opbouwen
! Zoo de laptop is ook eindelijk weer terug gekomen vandaag dus ik kan gewoon weer alles makkelijk volgen en reageren haha!
Dat is schrikken. Gelukkig is het goed afgelopen! Mexx nog goed gecontroleerd vandaag? Fijn dat het geregeld is met je master 
En jij ook alvast heel veel succes met je examens
Als je een foto in je bericht wil plaatsen, dan moet je eerst je foto uploaden (via mijnalbum.nl, picasa, tinypic of een andere site). Daarna kan je de afbeeldings URL kopiëren en die plak je dan tussen [img]URL[/img] en dan verschijnt de afbeelding zichtbaar in je bericht 

Gelukkig zijn de echte examens niet daar.
Het is wel weer de bedoeling om elke week springles te volgen, deden we voor de blessure ook. Springles is de enige les wat Cavella leuk vind
Alleen ik vind de buitenspringbak veelste zwaar op het moment voor Cavella, spring nu alleen mee als het binnen is.
Fijn dat je paardje leergierig is, altijd mooi meegenomen. Een zandpad?
In stap eroverheen of galop
hahaha
Ja de zomer is blijkbaar ver te zoeken, heb snel zon en warmte nodig, dit is niks. Zo kan je je niet echt concentreren nee.
Jammer van jou proef, goed blijven oefenen. Thuis gaat altijd beter en ook als er geen wedstrijd druk is. Zware bakken, weet er alles van, hopeloos
onze buitenspringbak is vaak een drama. Pfffff dat zal wel behoorlijk schrikken zijn geweest en wat een geluk dat er niks is gebeurt. Mag je echt blij om zijn. Loopt die nu weer beter of nog niet? Fijn dat je de Engelse taaltest niet hoeft te doen.
Leuk is dat he als ze pas springen
Cavella's tactiek was voor de hindernis stoppen en er overheen stappen of toch nog er overheen springen of de hele hindernis omver rijden
Spierpijn dan misschien ja, lekker dagje vrij
even laten bijkomen. Succes met je laatste schoolweek.
Haha ze hebben altijd heel snel door dat je snoepjes hebt
Mag echt gaan opschieten. Net ook Cavella maar gelongeerd aan de bijzet, had zelf geen zin.
Btw voor de geïnteresseerde.. Iemand heeft hem wijs gemaakt dat ik tegen zijn moeder heb gezegd dat hij geen opvoeding heeft gehad en dat zijn beste vrienden een hele slechte invloed op hem hebben. En ja hoor meneer gelooft dat ook nog en neemt mij zwaar in twijfel. Sterf dan! Ga volgende week met 1 van me beste vrienden op date waar hij een spuughekel aan heeft, stik er lekker in sukkel haha. 
gister was het al helemaal erg.. Hij moet zich gewoon gedragen hihi.. Zal wel aan de puberteit liggen denk ik..