Wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die moeite heeft met zo'n open outdoor ring. Met mijn vorige paard had ik daar geen moeite mee maar met zo'n jong dier is toch een ander verhaal!
En wow, lekker om de duinen in te kunnen Yelly! Het was er natuurlijk ook het perfecte weer voor
.Mijn les ging goed! Met het opzadelen was ze nog wel heel vervelend aan het doen (godzijdank hebben wij een stevige trailer want anders had ze die zo uit elkaar gerukt volgens mij
) maar toen ik er eenmaal op zat was ze eigenlijk niet eens zo heel kijkerig! De eerste paar rondjes op beide handen wel, maar daarna kon ik (redelijk) normaal rijden. En zo blij dat ik uberhaupt eindelijk weer een keer les heb gehad!! Nu kunnen we eindelijk weer een stapje verder komen. Ik merk toch wel dat zo lang maar een beetje aanklooien zonder les te krijgen, vrij funest is voor een jong paard! (Dat had ik natuurlijk van tevoren ook kunnen weten, maar het liep nou eenmaal telkens mis met de les.) We hebben echt allebei súper hard moeten werken! Wel lekker hoor
. En het ging op het einde echt goed! Dus ik helemaal blij. Gisteren even vrij gegeven (ook vanwege mijn eigen spierpijn haha) en dan gaan we vandaag weer aan de slag!Ik zou aankomend weekend ook weer op pad gaan met haar, alleen hadden ze te weinig inschrijvingen waardoor alles van de zondag bij de zaterdag erbij is geplaatst. Maarja, zaterdag kan ik niet
. Dus wedstrijd gaat helaas niet door. Wel jammer, maar aan de andere kant vind ik het toch niet zo heeel erg, want ik heb nog een hoop om aan te werken en eind van deze week heb ik weer les, dus ik ga me zeker niet vervelen
.En welkom leviria
. Leuk dat je zondag je debuut hebt! Ik heb zelf ook eerst een keer een onderlinge wedstrijd gereden, voordat ik mijn startkaart heb aangevraagd. Vond het zelf een leuke ervaring
.
.
Ik ben ook heel erg blij met hem!