Ik ook, en vind het allemaal zo bij elkaar alleen maar mooier. Ik ben echt fan van het US swimming team.
@nick3bergen: Lang naar uitgekeken. Eten bij de grote M!! Met @ranomikromo @sverschuren en Joeri! http://t.co/Ut372rje
SplashIsLief schreef:@nick3bergen: Lang naar uitgekeken. Eten bij de grote M!! Met @ranomikromo @sverschuren en Joeri! http://t.co/Ut372rjehahahaha, echt geniaal! Kan me best voorstellen dat je daar als sporter vreselijk veel zin in hebt! Nou, ik vind dat ze het verdiend hebben!
ik word echt raar van die filmpjes, maar kan ook aan de rose liggen.. ik ga lekker slapen, trusten allemaal!!
Tja, het hoort er bij.. Dat eerste filmpje vond ik ook echt bizar, een duizendste van een seconde. Das gewoon niet te zien!
Ja werd er op een gegeven moment ook wel een beetje kriegel van. Kijk, ik vind Mart Smeets helemaal geen vervelende man maar soms heeft ie z'n momenten, dan mogen ze 'm van mij per direct van TV af halen
1158 uur: baanwielrennen, vrouwen, sprint, kwalificatiesWilly Kanis1200 uur: atletiek, vrouwen, marathon Hilda Kibet, Lornah Kiplagat 1200 uur: paardensport, springen, individueel, kwalificatie, ronde 2Gerco Schröder, Jur Vrieling, Marc Houtzager, Maikel van der Vleuten1200 uur: paardensport, springen, team, finaleronde 1Gerco Schröder, Jur Vrieling, Marc Houtzager, Maikel van der Vleuten1500 uur: zeilen, mannen, Finn, medalrace Pieter-Jan Postma 1500 uur: zeilen, vrouwen, 470, race 5 en 6Lobke Berkhout, Lisa Westerhof 1500 uur: zeilen, mannen, RS:X, race 9 en 10Dorian van Rijsselberge1700 uur: baanwielrennen, vrouwen, sprint, 1/16 finalesWilly Kanis1700 uur: hockey, mannen, groepsfase: Nederland-Duitsland 1748 uur: baanwielrennen, vrouwen, sprint, 1/16 finales, herkansingenevt. Willy Kanis1838 uur: baanwielrennen, vrouwen, sprint, 1/8 finalesevt. Willy Kanis1906 uur: baanwielrennen, vrouwen, sprint, 1/8 finales, herkansingenevt. Willy Kanis1951 uur: baanwielrennen, vrouwen, sprint, plaatsen 9-12evt. Willy Kanis2045 uur: atletiek, mannen, 100 meter, halve finalesevt. Churandy Martina2250 uur: atletiek, mannen, 100 meter, finale evt. Churandy Martina