Georgette schreef:Sani, dan krijg ik alleen zwemmen te zien.
dan moet je iets verder naar onder even 3 aanklikken of even in de sporten zoeken, en heb daar aanklikken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PKfoto schreef:Ik hoorde net trouwens dat collega's van mijn man (in Londen werkzaam) kaarten voor de OS hadden...en waarschijnlijk niet gaan. ga zo eens vragen welke disciplines dat dan zijn en of het voor het weekend is. ga waarschijnlijk niet maar stel dat het allemaal paardensport is enzo..
Danseresje schreef:Ik bedoelde het niet vervelend, maar dacht dat er aparte topics waren voor de hippische evenementen en dit als verzameltopic voor alle overige sporten. Maar kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb...
Danseresje schreef:Ik bedoelde het niet vervelend, maar dacht dat er aparte topics waren voor de hippische evenementen en dit als verzameltopic voor alle overige sporten. Maar kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb...
PKfoto schreef:dan zwaai ik jullie gedag en ga ik naar het andere topicgeen probleem. Elke sporter vind ik interessant ongeacht nationaliteit. Volgens mij bespraken we van de andere sporten ook niet-NL'ers.
SplashIsLief schreef:Ook tijdens de cross was het beperkt. (Alleen de nederlanders zijn wat langer aan bod geweest)
PKfoto schreef:dan zwaai ik jullie gedag en ga ik naar het andere topicgeen probleem. Elke sporter vind ik interessant ongeacht nationaliteit. Volgens mij bespraken we van de andere sporten ook niet-NL'ers.
HTM schreef:SplashIsLief schreef:Ook tijdens de cross was het beperkt. (Alleen de nederlanders zijn wat langer aan bod geweest)
Klopt, maar volgens mij wordt er ook weinig over gemeld, alleen hoe laat er gestart wordt, en waar men het bekijken kan.
Dus vind de opmerking een beetje overdreven.
Gaan we het nu echt over de oefeningen hebben, ok dan snap ik het.
Maar verder
En idd we hadden het hier over alle sporten ook waar niet NL'ers aan meededen.