Vanuit de lounge: het is hier nog steedas helemaal prima!!! Na een uitstekend geslaagde trailclinic met Paulette Zorn en Angela van Duijvenbode heeft Menke Steenbergen een ontzettend interessante lezing gegeven over paardsignalen uit de stal.
Het is nog steeds een aangenaam temperatuurtje, in de lounge is een gezellige drukte. Hoewel, gezellig; Tineke Kingma is aan het vertellen hoe het is om op hoog niveau te rijden en tijdens een prijsuitreiking dusdanig ten val te komen dat een vrij lange coma volgde, met blijvende gevolgen... Daar waar de ongekende gezelligheid ook een realiteitscheck is... Gevallen, maar niet gebroken, dat is de titel van het boek. Tof dat ze tijd heeft gevonden om tussendoor ook in de lounge te komen!
Superleuk om er zo toch nog een beetje bij te zijn! Staat 2lazy7ranch er ook?
Nayomie
Geplaatst: 09-09-12 16:03
MyLittleLove schreef:
Filmpje ook goed?
Nog beter zelfs!
Paris_
Geplaatst: 09-09-12 16:15
Jaa, 2lazy7ranch staat er ook.
Ik ben gister geweest, en net zoals alle jaren was het weer superleuk. Harrie de hengst heb ik overgeslagen, voor die te winnen 25,- tegoedbon blijf ik liever met beide benen op de grond. Verder veel clinics gezien, en uiteraard geshopt.. Wilde bijna een bruine full fleecedeken (wel zonder singel..) kopen voor 8,- maar besefte later toch ook wel dat ík daar niet zoveel aan heb. Volgend jaar natuurlijk weer!
Lauke
Geplaatst: 09-09-12 16:31
Gisteren bokker MLL gespot bij de fotografieworkshop. Heb je er eigenlijk nog iets aan gehad? k vond het eerlijk gezegd een workshop van niks
Laatst bijgewerkt door Lauke op 09-09-12 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt