Loetie84 schreef:Ik denk toch echt dat het aan de veranderde omgeving ligt en niet aan het water zelf hoor. Ik heb dat op 'vakantie' mee gemaakt. Arme beest wou echt niet drinken. Normaal was hij gewend om uit een automatische drinkbak te drinken, maar nu kreeg hij een paar keer per dag water in een trog. Heus niet dat ie dat ging drinken! Was vreselijk eng! Maar dan sta je inderdaad even met je handen in het haar. Eten wou hij in eerste instantie ook niet uit die trog. Uiteindelijk begon hij te eten, en hebben we water aan zijn voer toegevoegd. Eind van de vakantie dronk hij gewoon uit de trog en stond hij rustig op stal… Het was echt puur stress van de andere omgeving enzo. Thuis zijn we gaan oefenen met drinken en eten uit een emmer. Die emmer gaat nu dus standaard mee als we weg gaan. Gelukkig gaat het nu prima...
Maar goed, als jij het fijner vind om voor de zekerheid je eigen water mee te nemen moet je dat vooral wel doen! Zelf in de stress zitten omdat je je drukt maakt of je paard wel drinkt is natuurlijk ook niks!
Vind ik slim!!