De dekens die er een uurtje geleden nog lagen waren bijna allemaal staldekens. Wel nog heel veel verschillende maten. de paar outoordekens die er nog lagen waren helaas niet in de maat van mijn paard.
Ik had erg graag een turnout lite (regendeken dus) gehad in maat 6.3 Met hals zou helemaal fantastisch zijn geweest maar niet noodzakelijk. Mocht iemand deze hebben en hij past niet... pb?
Ik heb wel 3 dekjes voor 25 euro, 2 flessen mane&tail + shampoo en de bruine global thermolaarzen.
Niet alles wordt aangevuld en ook bepaalde kleuren of maten van een product worden niet meer aangevuld. Maar dat is mijn ervaring.
Sharkj
Geplaatst: 20-10-11 16:29
zoo ben net terug , Rambo dekens waren nog niet uitverkocht. Ik vond er alleen geen zak aan Wel nog een mooie HV polo fleece deken gescoort , waren er niet zoveel meer in maat 175 en precies de deken waarop ik hoopte lag er nog!
Verder een Voilet anky pad voor een vriendin van me , Sprenger sporen + Hv polo sporen bandjes Snowbee zweep Global fleece handschoenen HV polo witte handschoenen.
heeft iemand foto's van zn aankopen, ik heb al een heel lijstje voor maandag
Stephannie7
Geplaatst: 20-10-11 17:07
En de dekens te paard. Hij was er niet blij mee met de pas sessie haha. De rode zit goed en past ook nog eens op mijn merrie De zwart met gele zat ook super Over de zwart bruine, degene zonder hals twijfel ik nog En de groene heb ik niet hoeven passen gezien deze goed tot ruim zaten gaat die te groot worden.