Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
superlise schreef:Best wel belachelijk dat ze hem er om half 7 op zetten terwijl ze zeiden dat ie tussen 8 en 10 zou komen.. Toch een beetje flauw.
Maar goed, ik heb 'm m kwart over 8 gestuurd met de scanner dus per mail. Neem aan dat ik er wel bij zit, zat ik elk jaar wel en toen was het altijd nog iets later of zelfs met de post.
superlise schreef:Best wel belachelijk dat ze hem er om half 7 op zetten terwijl ze zeiden dat ie tussen 8 en 10 zou komen.. Toch een beetje flauw.
Maar goed, ik heb 'm m kwart over 8 gestuurd met de scanner dus per mail. Neem aan dat ik er wel bij zit, zat ik elk jaar wel en toen was het altijd nog iets later of zelfs met de post.
Faya__ schreef:superlise schreef:Best wel belachelijk dat ze hem er om half 7 op zetten terwijl ze zeiden dat ie tussen 8 en 10 zou komen.. Toch een beetje flauw.
Kreeg je toen ook bevestiging per mail ?
Yvie_Juudje schreef:Ik heb geen alternatief opgegeven... Strehesssss!!!De mijne is ook al een uur weg
Via de fax en mail, komt het vast goed
1e keus: 4B
2e keus: 5
Nou als we er nu niet bij zitten, weet ik het ook niet meer hoor...
Yvie_Juudje schreef:Sabszz schreef:Inderdaad nicole, ik vind het ook een beetje flauw...
Wat is er flauw aan?
Er zijn ook altijd mensen die zich ergens druk om maken....
Ze denken zo tenminste aan de mensen die de hele dag moeten werken.