Was gezelli, lekker rustig! Alle tijd alle dekens uit het rek te plukken hihi!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Romyjuh_Xx schreef:saroanda schreef:Ik had m'n zinnen gezet op een scapa dekje en ik hoopte heul stiekem dat de stone-bleu zweetdeken er nog was, maar op bokt las ik al dat de scapa dekens woensdag op waren dus ik dacht pech te hebben. Maar ik loop naar binnen, kijk naar links, en wat zie ik daar??!! Een stone-bleu zweet-deken, exact Malou d'r maat. hahaaaaaa, die's van mij! Die heb ik heel snel gepakt en stevig vastgehouden. En ik had nog mazzel bij de kassa, want die muts sloeg ém aan voor 4 tientjes i.p.v. 50 euro.
Verder dus nog een oud-roze scapa dekje, een grijs scapa halster (kwam erachter dat Malou maat pony past) een bontje en een anky dekje
Toen moest ik echt weg daaro want anders had ik me helemaal leeggekocht...
4 tienjes?
zap schreef:als iemand nog een wollen halsdeken in maat 175 zoekt (pm) Mooi chique grijs
Jorine_Falco schreef:Kijk ik wil een VZH scape dekej (misschien twee) maar die waren toch 26,-? Marlies je mag ernaast staan hoor.
Lein_ schreef:Dag lieve bokkers!
Zit nu pas weer op bokt,. ben vrijdag dus nr r'dam geweest.
Anky pebble & oranje scapa meegenomen
Bijna ES maar toen bedacht ik me dat ik die hier ook gewoon kan halen, heb nog een bon van de ruitersportzaak hier en dan ben ik goedkoper uitHaha.
Verder nog 2 flessen antiklit (cheapo !) en 3 paar stapp horse sokken.
Die thermoschoenen waren hilarisch omg hahaha! Echt vreselijk!
Goed, sta ik bij de kassa, pakt ze die pads niet in.. Dus mijn vriendemansje zegt, eh, mag ik mss een tasje?? Zegt die lange blonde tegen een jochie die daar blijkbaar ook werkte; ja ehh pak ff een tasje! Doet ie..Zo'n hele gave mooie stoere blauwe HV Polo tasje ín een plastic tas! GENIAAL want ik wou die tas al maar ga niet voor 30 euro zo'n tas kopendus wij snel naar buiten gerent!! Vriendje heeft uiteraard een dikke kus gehad
!
soroanda schreef:Ik had m'n zinnen gezet op een scapa dekje en ik hoopte heul stiekem dat de stone-bleu zweetdeken er nog was, maar op bokt las ik al dat de scapa dekens woensdag op waren dus ik dacht pech te hebben. Maar ik loop naar binnen, kijk naar links, en wat zie ik daar??!! Een stone-bleu zweet-deken, exact Malou d'r maat. hahaaaaaa, die's van mij! Die heb ik heel snel gepakt en stevig vastgehouden. En ik had nog mazzel bij de kassa, want die muts sloeg ém aan voor 4 tientjes i.p.v. 50 euro.
AppaloosGirl schreef:Scapa dekens heb ik er trouwens niet veel van gezien! zag een paar bruine liggen, meer niet..
Alhoewel ik heeel blij ben met mijn mooie Happy Valley (L)
Romyjuh_Xx schreef:AppaloosGirl schreef:Scapa dekens heb ik er trouwens niet veel van gezien! zag een paar bruine liggen, meer niet..
foto en prijs
Rachel_ schreef:Hangen er veel leuke winterjassen?
AppaloosGirl schreef:Scapa dekens heb ik er trouwens niet veel van gezien! zag een paar bruine liggen, meer niet..
Jester_ schreef:AppaloosGirl schreef:Scapa dekens heb ik er trouwens niet veel van gezien! zag een paar bruine liggen, meer niet..
Echt? Lag er choco?
Ik zaterdag in de winkel voor 90 gekocht, kon ik ze bij tentenkamp voor 50 kopen
Jester_ schreef:Focussed;
De anky lila staat echt