Weer op stap eerste keer met de wrongen (steuntjes voor mij ) Al was het vandaag wel spannend .... op meerdere plekken! maar even af gestapt voor de grote voorraad bak voor het gieren en weer op gestapt een eind verderop
Oh wat grappig dat je man/vriend mee gaat op de step pjer! Wij hebben ook steps en vriendlief gaat ook wel eens met mij mee op de step
Vandaag blokje om gedaan met stalgenootje heeeeerlijk weertje maar ook wel een beetje warm voor de poownies...
JeaDH
Geplaatst: 01-04-21 08:05
Zo fijn dat het langer licht is, gister op de namiddag nog heerlijk even naar het bos!
Anja_96
Geplaatst: 02-04-21 10:27
Hier ook genoten van de zomertijd en gisteravond nog een heerlijk rondje polder gedaan. Op de terugweg hadden we nog even een groot obstakel te passeren. Ze waren namelijk mest om het akkerland mee te bemesten aan het afleveren. Vier grote vrachtwagens met van die tanks om mest in te vervoeren stonden op/langs een polderweggetje en 2 tractoren waren bezig met de mest. Behoorlijk spannende situatie, maar nuchter als Charley(de Quarter op de foto) is, gaf ze er niks om en keek ze enkel naar wat al die grote voertuigen nu weer aan het doen waren. Zelfs toen 2 andere paarden het wel heel spannend vonden en even een loopje namen, bleef ze braaf bij me en in stap. Wat een topper, heerlijk zo'n nuchter paard onder je kont
missfalki
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-21 19:05
Vandaag weer een ritje kunnen maken ... Op naar meer km's maken samen Groet Karin.
Chelleke1981
Geplaatst: 02-04-21 19:53
k_m
Geplaatst: 02-04-21 20:05
Na heel lang dromen en hopen, eindelijk een buitenrij maatje waar we lekker mee buiten kunnen.
Ik loop een beetje achter met mijn oortjesfoto's, bij deze dus even een verzameling van de afgelopen weken Rondje naar het strand
Rondje polder
Eerste ritje met Caballo, wat een heerlijk paard
Avond stapritje richting het dorp op de barebackpad. Na dit ritje helaas ruim een week niet buiten gereden nadat mijn been gekneusd was doordat ik door een ander paard getrapt was...
Maar inmiddels kan ik weer paardrijden en dus ook weer lekker op buitenrit, en daar nemen we het mooi van met dit heerlijke weer