Vind dat wel een beetje slordig als je een nieuw gebouw neer zet en over zulke dingen niet nadenkt.
Het zou wel goed zijn als ze van de Knhs zelf ook hier de klachten lezen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_KellyAV schreef:Is de weerspiegeling zo erg dat zegmaar alles te zien valt of alleen een schim ofzo? haha
En hoe was het eten afgelopen week? gezien er slechte verhalen rond gaan
Ik dacht "oeps!" en heb toen maar de andere kant op gekeken. Heb zelf niet zoveel moeite met bloot (op de sportschool sta ik ook met anderen in één doucheruimte), maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zoiets echt vervelend vinden.
palousa_boy schreef:Spiegelende vloer in de douche? Is nog gemengd douchen ook zeker![]()
Vind dat wel een beetje slordig als je een nieuw gebouw neer zet en over zulke dingen niet nadenkt.
Het zou wel goed zijn als ze van de Knhs zelf ook hier de klachten lezen.
Ipsilonka schreef:Wij hebben dus wel alles aangegeven en vrijdag bij sluiting van kamp heeft Bob ook een lange uitleg gegeven over hoe en wat dus wat ons betreft werd er wel serieus mee om gegaan.
MelanieB schreef:Ipsilonka schreef:Wij hebben dus wel alles aangegeven en vrijdag bij sluiting van kamp heeft Bob ook een lange uitleg gegeven over hoe en wat dus wat ons betreft werd er wel serieus mee om gegaan.
Dat hoop ik maar.. vond dat er toch wel teveel omheen gepraat werd, om het netjes te houden.
Een excuus oid werd niet gemaakt. Maar wel netjes dat ie toch kwamoeten. Hoop echt dat ze er serieus mee aan de slag gaan, ik wil volgend jaar graag weer, maar dan moet het beter worden, of de prijs omlaag...
Baby_Lucky schreef:Zijn er nu wel of geen kluisjes op de kamer voor de waardevolle spullen? Mag je paard ook in de stapmolen? Wanneer krijg je de email met groepsindeling enzo? Om hoelaat ben je op ZondAg welkom en wanneer krijg je die factuur? Of is het terplekke betalen?
_KellyAV schreef:Mette1998 schreef:Je hebt al betald bij t inschrijven
Er wordt bedoeld wanneer je moet betalen als je op zondag komtdus die 22 euro oid