Zomerinstructieweken 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: Zomerinstructieweken 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:33

Spiegelende vloer in de douche? Is nog gemengd douchen ook zeker :+

Vind dat wel een beetje slordig als je een nieuw gebouw neer zet en over zulke dingen niet nadenkt.

Het zou wel goed zijn als ze van de Knhs zelf ook hier de klachten lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:50

_KellyAV schreef:
Is de weerspiegeling zo erg dat zegmaar alles te zien valt of alleen een schim ofzo? haha
En hoe was het eten afgelopen week? gezien er slechte verhalen rond gaan

Die weerspiegeling? Het spiegelt behoorlijk. Meer dan een schim. Een donkere, egale vloer met water erop is gewoon niet handig. >;) Ik dacht "oeps!" en heb toen maar de andere kant op gekeken. Heb zelf niet zoveel moeite met bloot (op de sportschool sta ik ook met anderen in één doucheruimte), maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zoiets echt vervelend vinden.

Het eten vond ik matig. Ik ben een makkelijke eter, dus ik lust het eigenlijk altijd wel. Maar er was gewoon geen keuze. Bijvoorbeeld: Er stond een bak rode kool, een bak kipfilet en een bak aardappelkroketten. Dat was het. Dan denk ik: zoveel moeite en geld hoeft het toch niet te kosten om er even een bak sla/rauwkost naast te zetten? Of een bakje hamburgers? Of wat schijfjes tomaat?
Maar de BBQ was uitstekend. En bij de Indische Nasi zaten ook wat meer dingen, zoals satesaus, zoetzuur, augurkjes en sambal. Alleen: iedereen mocht maar 1 satéstokje pakken. Mensen die er meer pakten werden op de vingers getikt door het keukenpersoneel. Die er vervolgens beschaamd bij vertelden dat zij het ook allemaal niet zo bedacht hadden.
Wie eet er nou maar één klein satestokje bij de nasi? 8)7 :')

Ik heb zelf de indruk dat het geld een beetje op is bij de KNHS. Het terrein is nog lang niet af. Wat klaar is, is schitterend. Maar er is bijvoorbeeld nog heel veel niet bestraat. Hele stukken van het terrein bij de grote buitenrijbaan, de weg naar het slaapverblijf/de camping etc liggen open. Toch zie je er relatief weinig aannemers aan het werk. Dat vond ik best opmerkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:55

palousa_boy schreef:
Spiegelende vloer in de douche? Is nog gemengd douchen ook zeker :+

Vind dat wel een beetje slordig als je een nieuw gebouw neer zet en over zulke dingen niet nadenkt.

Het zou wel goed zijn als ze van de Knhs zelf ook hier de klachten lezen.

Die klachten hebben we allemaal doorgegeven en ze hebben toegezegd voor die douchevloer een oplossing te zoeken. Dus die zal er ook heus wel een keer komen.

En ach...als ik vloeren had moeten uitkiezen had ik waarschijnlijk dezelfde fout gemaakt. :o

Maar het is misschien wel handig om vast te weten dat die vloer zo spiegelt. Beter dan zelf opeens ontdekken, toch?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 13:00

Dat is zeker zo.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 16:22

Wij hebben dus wel alles aangegeven en vrijdag bij sluiting van kamp heeft Bob ook een lange uitleg gegeven over hoe en wat dus wat ons betreft werd er wel serieus mee om gegaan.

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 16:33

Hoe laat moet je vrijdag weer vertrekken?
Staat eigenlijk een wedstrijd in de planning dan

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:00

Ipsilonka schreef:
Wij hebben dus wel alles aangegeven en vrijdag bij sluiting van kamp heeft Bob ook een lange uitleg gegeven over hoe en wat dus wat ons betreft werd er wel serieus mee om gegaan.

Dat hoop ik maar.. vond dat er toch wel teveel omheen gepraat werd, om het netjes te houden.
Een excuus oid werd niet gemaakt. Maar wel netjes dat ie toch kwam.
Hoop echt dat ze er serieus mee aan de slag gaan, ik wil volgend jaar graag weer, maar dan moet het beter worden, of de prijs omlaag...

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:32

Vrijdag meestal na 14:00

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 19:16

Tja, helaas ken ik Bob langer dan vandaag, en dat is niet echt positief.
Hoop voor jullie idd dat er wat aan gedaan gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:38

Mette1998 schreef:
Vrijdag meestal na 14:00

Je kan vrijdag daar ook nog blijven wten hoor.. Mijn laatste les was om 16:30 afgelopen dus reed pas 18:00 weg. En dat was gewoon prima.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:40

Wij moesten vorig jaar 14:00 weg zijn

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:01

Jorine, wij hadden 2 lessen op vrijdag omdat bij ons de maandag wegviel. Normaal is er op vrijdag maar 1 les, de keuzeles. :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:09

MelanieB schreef:
Ipsilonka schreef:

Dat hoop ik maar.. vond dat er toch wel teveel omheen gepraat werd, om het netjes te houden.
Een excuus oid werd niet gemaakt. Maar wel netjes dat ie toch kwamoeten. Hoop echt dat ze er serieus mee aan de slag gaan, ik wil volgend jaar graag weer, maar dan moet het beter worden, of de prijs omlaag...

Ik vond het ook wel netjes dat hij kwam. En ik
vind dat een aantal dingen gedurende de week verbeterd zijn (ontbijt, lunch). Maar anderzijds bekroop me een beetje het gevoel dat hij ook wel eens alles zou kunnen laten voor wat het is en dan iedere week zo'n praatje houden. Dan ben je er ook vanaf. :-/

Van bepaalde dingen vind ik dat ze nooit hadden mogen gebeuren. Je gaat geen soep en sla weghalen met de boodschap 'dat mogen jullie menners niet' Of, zoals bij een eerdere groep: bepalen dat mensen maar twee boterhammen mogen pakken bij de lunch. Dat ik geen 'foutje' of een incident. Als dat soort dingen gebeuren dan heeft je organisatie een heel groot visieprobleem.

En misschien is dat ook wel het stukje geloofwaardigheid dat ik miste in het verhaal: Oprechte gastvrijheid en gedrevenheid om het mensen naar de zin te maken voelde ik niet.

(Overigens vond ik dat men op de werkvloer wel hun best deed om er, binnen de mogelijkheden die ze hadden, het beste van te maken.)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:26

Ben bang dat de prijs alleen maar omhoog blijft gaan mel.

Baby_Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:28

Zijn er nu wel of geen kluisjes op de kamer voor de waardevolle spullen? Mag je paard ook in de stapmolen? Wanneer krijg je de email met groepsindeling enzo? Om hoelaat ben je op ZondAg welkom en wanneer krijg je die factuur? Of is het terplekke betalen?

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 06:46

Op zondag kun je tussen 16.00 en 17.00 je paard brengen, hoe het met dat betalen zit ben ik ook nog niet achter.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 06:49

Ik denk achteraf een factuur, was bij de paard en leven dag ook zo. Al heb ik nog geen factuur gezien :')

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 07:03

Je hebt al betald bij t inschrijven

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 07:07

Heb net nog maar even een mailtje gestuurt naar de knhs ivm factuur en de les in deling .

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 07:52

Mette1998 schreef:

Er wordt bedoeld wanneer je moet betalen als je op zondag komt ;) dus die 22 euro oid

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 08:00

Baby_Lucky schreef:
Zijn er nu wel of geen kluisjes op de kamer voor de waardevolle spullen? Mag je paard ook in de stapmolen? Wanneer krijg je de email met groepsindeling enzo? Om hoelaat ben je op ZondAg welkom en wanneer krijg je die factuur? Of is het terplekke betalen?

Je paard mag niet in de stapmolen. Die werkt al genoeg in deze week. Ik kan je van harte aanbevelen om gewoon lekker met je paard aan de hand te gaan grazen en hem in de paddock te zetten wanneer deze vrij is en dat is naar mijn ervaring vaak genoeg.

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 08:37

_KellyAV schreef:
Mette1998 schreef:

Er wordt bedoeld wanneer je moet betalen als je op zondag komt ;) dus die 22 euro oid

die factuur kun je ook pas na de knhs week ontvangen heb net een mailtje trug gehad omdat ze de facturen allemaal in een keer sturen kan dit langer duren maar het is geen probleem als je nog niet hebt betaald zij hij :D

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:15

Week 7 heeft inmiddels ook de formulieren ontvangen... Het komt dichtbij nu! *\o/*

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:18

We hebben er zin in! *\%/*

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:20

Nog even een vraagje aan de mensen die er nu zijn of al geweest zijn.... Zijn de zaagsel stallen in de noodstallen of in de gewone vaste stallen?

En waar laat je je spullen als er geen zadelkast in de noodstallen zit?