KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten3110

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:52

Hoi allemaal!!

Weer terug van weggeweest haha, giga drukke week gehad! Laura wat een super leuke pup en pas maar op dat ze niet teveel naar der naam gaat luisteren. Diva dat is een voorbode voor als ze volwassen is haha :P Geen natte pootjes voor diva haha!
Wat fijn dat het bij iedereen zo goed gaat, ik ben zelf ook met de training weer begonnen alleen lig nu weer stil.. Regen is heel fijn, maar laat de grond dan aub een beetje sneller drogen. Gisteren hem aan de longe gehad maar in stap gleed hij al weg. Wil echt geen blessures dan dan maar weer even niks.. Begin al wel zijn ribbetjes te voelen, meneer is al aan het afvallen haha er is nog hoop! Moet wel even een wormenkuurtje er doorheen, dikke buik maar achterste ribben zijn zichtbaar, kan niet anders dan wormen zijn. Agh mestmonstertje weg en kuurtje erin hoppeke haha.
Ik ben vandaag naar tentenkamp geweest, owh men zo niet goed voor mij! Heb me nog redelijk ingehouden vond ik zelf maar wel een totaal bedrag van €264,50...... Ok en dan gaat er nog €15 vanaf omdat ik iets mee moest nemen voor iemand anders haha! En het kon veel minder zijn maar ze hadden ariats staan met 50% korting.. Daar kan zelfs ik niet tegen op haha! De cobalt serie, volledig leer, met veter en ingezet elastiek bij de enkel voor extra ontlasting. Ipv €269 nu voor €134,50 jaa dat kan ik niet weerstaan haha! Gelijk me baas geappt of het salaris volgende week gestort word hahaha XD Ook nog een statiedeken van KWPN meegenomen, dekje van Eurostar waar ik al heel de tijd op zat te loeren, waterdichte deken en 3 vliegenmaskers voor me paardjes. Vond dat ik me nog braaf heb ingehouden :P Als ik die ariats niet had meegenomen had ik ook niet boven de 100 euro uitgeweest voor mezelf, agh soms moet je jezelf verwennen toch..? :P

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:41

@ lrtj_ : Ja ze is echt groot voor een pup :P

@ Sizzy : Goed dat Gadget weer beter liep, komt weer goed :D Mijn instructrice zag toen met de eerste priveles dat Cavella haar kaken vastzet en haar dikke nek gebruikt ze om tegen te werken. Maar toen gingen we het gevecht aan en op een gegeven moment ging ze loslaten. En daar moeten we na toe. Dus moet flink lessen voor die nageeflijkheid en dan moet het goed komen....

@ flooredking : Ik lees ook altijd mee op mijn mobiel en antwoorden via pc als ik tijd en thuis ben :P Pff ja mijn date hoor er niks meer van, snap er niks van maja genoeg jongens he :P Oeh tussen de bordjes gereden? Fijn dat het zo goed ging :D geen geslinger dus :P

@ _Sofie : Leuk dat je een fijne les hebt gereden :) beentjes strekken heerlijk :D Succes met leren!!

@ kirsten3110 : Schrok al van het bedrag maar zitten laarzen bij, oke :P heerlijk uitgeleefd dus haha moet een keertje kunnen :)

Hier eindelijk weekend, werk was zo gezellig de 3 dagen dat ik gewerkt heb, not :x
Woensdag heb ik voor het eerst weer gesprongen met Cavella en de springknop zit er nog op *\%/* alleen ze was zich sterk aan het maken, vanzelf aanspringen in de galop, van tevoren bokken (doet ze altijd voor het springen) maar blij dat ik was. Nu de conditie nog en dan weer de les in zo snel mogelijk :D
Vandaag heb ik haar losgegooit in de longeerbak met de bal. Dan kan ze me toch maf doen _O- Op facebook staat filmpje ervan :P
Wil morgen een buitenrit maken dus hopen dat het droog blijft O:) en wil de winterbanden onder mijn auto halen en weer de zomervelgjes eronder, tijd voor zomerrrrr :D

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:45

fijn dat het goed ging,

ik ga morgen met bo voor het eerst naar het bos

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 22:02

@ lemanthia : Succes en veel plezier alvast :)

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 14:22

@Kirsten: lekker geshopt :D
@Lemanthia: hoe ging het in het bos?
@Soraya: Gekke Cavella :')

Hoi :wave:
Wat een heerlijk weer is het *\o/*

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 12:07

Hoi!

De zon kwam er gisteren bij ons helaas niet door. Ik heb wel voor de tweede keer op de merrie gezeten, super tevreden! Donderdag heeft ze ook weer even gesprongen wat ze ook super deed.

@Kirsten verschrikkelijk zo'n koop verslaving;). Ik word er ook altijd zo hebberig van. Gelukkig heb ik nu geen paard die wat nodig heeft en kan ik gaan sparen.
@ Lemanthia hoe is het gegaan? Hoe gaat het rijden verder, zijn jullie al wat aan elkaar gewend geraakt?

Mocht iemand nog wat nodig hebben:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/1700393.html

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 13:07

Ik ben ook weer aan het opruimen geweest, zie mijn onderschrift :)
Verder zit ik in de meeleesmodus :o druk druk druk hier!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 13:59

:wave:

Kirsten ook lekker geshopt bij Hypdrama :D ik was vrijdagavond na m'n werk ook nog even snel langsgereden. Resultaat: nieuwe zweetdeken, 2 dressuurdekjes, 1 springdekje en een knalroze longeerzweep :D

SRY, fijn dat je instructrice je helpt :)

lemanthia, hoe was het in het bos?

Martine, ik word altijd zo hebberig van jouw marktplaats.... :P

Gadget zaterdag weer gereden, hij loopt weer helemaal goed gelukkig :) fijn wat los gewerkt en zondag buitenrit gemaakt. Vanavond maar weer wat meer oppakken.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 13:29

M'n singel is binnen, kreeg net een mailtje :):)
Hopelijk is hij er morgen, dan kan ik er donderdag mee lessen!

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 13:54

Bosrit ging erg goed!!

Fijn dat je singel binnen is.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:17

Wat leuk dat je singel er is,
Kan je mij een pbtje sturen wat je er van vind dan kan even kijken of het wat voor ons os.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 09:12

Zo ik ben weer terug uit Londen, was erg leuk!! Nu alweer uitkijken naar m'n komende uitje naar de Veluwe over alweer 32 dagen haha.
Vanavond nog les en dan proefje nog even oefenen en dan zondag wedstrijdje :)

tessa_utah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:41

Hallo, ik ben Tessa,
Ik kom naar de instructie weken met de 11 jarige merrie: Utah (v. Ircolando)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:43

Hoii tessa,
Wat super dat londen leuk was.
Ik heb vanavond een clublesje ben benieiwd hoe meneer zich vandaag gedraagt.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:19

Hoi Tessa :wave: welkom!
Hoe ging je clubles lrtj?

Je zal zondag maar een week naar Turkije gaan :+ zin in!!! :D :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:47

Jaloers sizzy,
Pas ik niet in je koffer?
Ging wel aardig hij had zijn dag niet. Hij vond zelf sturen ook veel leuker als dat ik het deed...

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 18:47

Jammer dat ie z'n dag niet had Irtj.

Veel plezier in Turkije Sizzy!

Poeh heb een gigantisch opgezette keel, en heb nog de hele dag moeten werken en morgen weer :Y) mja morgenavond wel lekker lessen met Mexx en daarna 'm klaar maken voor onze onderlinge wedstrijd zondag :D

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 20:11

@Franca: mooi dat Londen zo leuk was :) En alvast succes voor je onderlinge wedstrijd.
@Tessa: welkom :D
@Susan: veel plezier in Turkije!
@Laura: jammer dat Pim z'n dag niet had, volgende keer beter

Ik ben echt kapot :') Hele week vroeg op staan en na school nog veel leren én nog naar Vic (wat natuurlijk wel ontspannend is na een lange dag :) ). Moet morgenochtend ook naar school, voor examentraining. Dan 's middags naar stal om een kinderfeestje te begeleiden en zondag onderlinge wedstrijd met Vic. Druk weekendje dus :P

Vandaag weer op Vic gereden. Afgelopen zondag was ie naar de osteopaat, gewoon ter controle. Hij moest twee daagjes vrij, drie longeren en dan vandaag er weer op. In het begin was ie wat onwennig, maar heb erg lekker gereden. De stelling naar rechts gaat al veeeeel beter, dus ik was happy :)

Alles goed met jullie?

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 20:24

@ _Sofie : Zondag was het heerlijk weer ja :D wil meer van dat weer :j

@ Sizzy : Goed dat Gadget weer goed loopt, veel beter :D

@ Myour : Je hebt het maar goed met al die uitjes :P Succes alvast zondag met je wedstrijd!

@ tessa_utah : Welkom Tessa :)

@ lrtj_ : Jammer dat je clubles maar aardig ging, soms hebben de paarden ook geen zin, net als ons.

@ Sizzy : Ohhhh veel plezier alvast :D ik wil ook weer na de zon :( mijn bruine kleur is al bijna weer weg |(

@ _Sofie : Lekker druk ja :P Succes alvast voor zondag! Osteopaat doet wonderen he :P

Hier genoten van het weer en van Cavella. En helaas 3 dagen moeten werken met een vergadering erachteraan, yeahhh. Ben ook al 2 dagen met de fiets na het werk gegaan ipv met de auto, trots op me zelf haha. De kilo's van de vakantie moeten er van af, krijg mijn broeken nog amper aan :wow: Morgen heb ik mijn eerste priveles weer, hopen dat het droog is, want moet in de buitenbak omdat beide binnenbakken dan al bezet zijn.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:23

Wat is het stil hier :P

Gister fijne maar zware priveles gehad met Cavella. Zaten goeie momenten tussen waar we na toe willen dus moet lukken na veel oefenen. Daarna nog met de kids met de paardjes een rondje na buiten geweest :) En daarna heerlijk van de zon genoten, Cavella op de wei en ik op het terras bij de manege in de zon, heerlijk *\o/*
Vandaag ben ik weer de springles ingegaan na 3 maanden. En ging super *\o/* Ze was alleen heel sterk, erg enthousiast haha. Moesten tussen een 2 sprong halthouden, nou ik stond steeds voor de 2e hindernis stil _O- Kreeg haar niet terug hahaha. Had ook gezegd ik ga niet te hoog maar uiteindelijk toch 90 cm gesprongen :wow: Instructeur was de 3 sprong omhoog aan het doen en toen zei die van ja jij bent aan de beurt. Ik van huh moet ik dat ook springen??? Ja jij ook, nu! Hebben het 1x gesprongen en ging goed en daarna moest ik ook stoppen van mijn instructeur. Zo trots op Cavella <3

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:34

Ik ga vanavond als ik terug ben van het werk reageren op alles, wou jullie alleen eventjes een update geven, zit nu op t werk, op mijn telefoon en dat werkt niet al te best haha!

Pros gaat verhuizen! Hij was ontzettend mager en we konden sowieso bijna nooit ijden, nu een stal dichterbij gevonden en hij gaat zo snel mogelijk om! Yippie!
Ook was meneer kreupel, maar dat is inmiddels weer zo goed als weg.
Ik heb een auto! Sinds gisteren en dinsdag een 'date' met iemand van biks en bytes hahaha ben benieuwd!
Dat is zo ver alles denk ik hahaha :) ik post vanavond wat uitgebreider!

tessa_utah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:01

@ Denicee_x: wel fijn als je meer kan rijden en een auto scheelt ook weer wat tijd, oeh een date! Wat leuk ben benieuwd!

Vandaag heeft buddy het super gedaan op concours in Heesch, Lekker voorwaarts! En een eerste plaats met 194 en een tweede plaats met 189 punten! Super blij vandaag. :D
Ben benieuwd wat we er volgende week van maken in Schaijk!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:16

@ Denicee_x : Balen van Pros zeg :( Hoop dat het weg blijft en dat hij ook snel weer wat aankomt. Waar gaat hij nu dan heen? Meer in de buurt van waar Cavella staat? Dan moeten we echt een keer meeten met de paardjes :P Proficiat met je auto *\o/* Altijd handig een eigen auto, die kan je daarna niet meer missen :P En ook nog een date :P Gaat goed zeg hahaha Nee succes alvast +:)+

@ tessa_utah : Proficiat met je 1e en 2e plaats :)

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:36

Hallo! Wat een rust hier..

Welkom Tessa! & gefeliciteerd met je prijzen en punten!

@sizzy heb je al met je nieuwe singel gereden?
@sry wat een sportiviteit! Ga je elke week springles volgen?
@Denicee, wat fijn dat je een ander plekje voor hem hebt gevonden!

Ik heb van het weekend nog even gereden, ze liep weer heerlijk. Ze is ontzettend leergierig en loopt lekker door. Ook nog even samen met mijn instructrice het zandpad op geweest. Ze was ontzettend braaf.
Moet nu alleen nog even een trailer zien te regelen voor de instructie week, en dan kom ik gewoon :).

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:47

@Soraya: fijn dat je springles zo goed ging :D
@Denice: gelukkig is Pros niet meer kreupel :) Ook leuk dat ie gaat verhuizen!
@Tessa: nette punten :j
@Manja: zo te horen is het een erg leuk paard. Trailer regelen gaat wel lukken, toch?!

Hier aan m'n (hopelijk) allerlaatste schoolweek op de middelbare school begonnen :D Wel een gek gevoel, maar kan ook niet wachten tot de examens voorbij zijn.
Instructieweek komt ook steeds dichterbij, heb er onwijs veel zin in!