Weer terug van weggeweest haha, giga drukke week gehad! Laura wat een super leuke pup en pas maar op dat ze niet teveel naar der naam gaat luisteren. Diva dat is een voorbode voor als ze volwassen is haha
Geen natte pootjes voor diva haha!Wat fijn dat het bij iedereen zo goed gaat, ik ben zelf ook met de training weer begonnen alleen lig nu weer stil.. Regen is heel fijn, maar laat de grond dan aub een beetje sneller drogen. Gisteren hem aan de longe gehad maar in stap gleed hij al weg. Wil echt geen blessures dan dan maar weer even niks.. Begin al wel zijn ribbetjes te voelen, meneer is al aan het afvallen haha er is nog hoop! Moet wel even een wormenkuurtje er doorheen, dikke buik maar achterste ribben zijn zichtbaar, kan niet anders dan wormen zijn. Agh mestmonstertje weg en kuurtje erin hoppeke haha.
Ik ben vandaag naar tentenkamp geweest, owh men zo niet goed voor mij! Heb me nog redelijk ingehouden vond ik zelf maar wel een totaal bedrag van €264,50...... Ok en dan gaat er nog €15 vanaf omdat ik iets mee moest nemen voor iemand anders haha! En het kon veel minder zijn maar ze hadden ariats staan met 50% korting.. Daar kan zelfs ik niet tegen op haha! De cobalt serie, volledig leer, met veter en ingezet elastiek bij de enkel voor extra ontlasting. Ipv €269 nu voor €134,50 jaa dat kan ik niet weerstaan haha! Gelijk me baas geappt of het salaris volgende week gestort word hahaha XD Ook nog een statiedeken van KWPN meegenomen, dekje van Eurostar waar ik al heel de tijd op zat te loeren, waterdichte deken en 3 vliegenmaskers voor me paardjes. Vond dat ik me nog braaf heb ingehouden
Als ik die ariats niet had meegenomen had ik ook niet boven de 100 euro uitgeweest voor mezelf, agh soms moet je jezelf verwennen toch..?
Mijn instructrice zag toen met de eerste priveles dat Cavella haar kaken vastzet en haar dikke nek gebruikt ze om tegen te werken. Maar toen gingen we het gevecht aan en op een gegeven moment ging ze loslaten. En daar moeten we na toe. Dus moet flink lessen voor die nageeflijkheid en dan moet het goed komen....
beentjes strekken heerlijk
alleen ze was zich sterk aan het maken, vanzelf aanspringen in de galop, van tevoren bokken (doet ze altijd voor het springen) maar blij dat ik was. Nu de conditie nog en dan weer de les in zo snel mogelijk
Op facebook staat filmpje ervan
en wil de winterbanden onder mijn auto halen en weer de zomervelgjes eronder, tijd voor zomerrrrr 
druk druk druk hier!
zin in!!!
mja morgenavond wel lekker lessen met Mexx en daarna 'm klaar maken voor onze onderlinge wedstrijd zondag
mijn bruine kleur is al bijna weer weg 
Morgen heb ik mijn eerste priveles weer, hopen dat het droog is, want moet in de buitenbak omdat beide binnenbakken dan al bezet zijn.