Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Malou9 schreef:Martine, Tita en rivellalight vervelend zeg dat ze niet helemaal zuiver lopen. Net nu het zo'n mooi weertje wordt van het weekeinde. Buitenritje zit er dus niet in denk ik?

Malou9 schreef:Hahaha dat lijkt me wel grappig idd. Het strand echter is alleen een droom! Ik moet het hier met bossen doen. Op buitenrit doet ze het niet en thuis eigenlijk ook niet. De bak staat nog geen 2 meter van de stallen dus ze heeft dan geen rede om te hinniken!

.
.
.
) wat groter is dan met Bright (mijn eigen). Daar neem ik veel minder van dat soort oefeningen mee.. Daar is ze ook gewoon nog niet aan toe. 
NNNigel schreef:Mijn debuut is geweest!
De witte hekjes waren best wel eng!
Meneer was er van overtuigd dat deze bedoeld waren om over heen te springen, en dus in proef 1 totaal 6 x over de hekjes gesprongen! Jury erg gelachen ik ook!
Hij was erg druk en vond alles eng, gevolg: 158 punten
Proef 2 eenmalig over het witte hekje gesprongen,
En 153 punten in totaal.
Met als extra opmerking: ik hoop je graag nog eens te zien, veel succes!
Een mooi compliment!
Wij hebben deze avond veel ervaring opgedaan en hebben veel lol gehad!
Jullie allemaal veel succes mochten jullie nog op wedstrijd gaan
NNNigel schreef:Nee hoor, geen hc.
Klopt wat je zegt, maar jury besloot dat ik door mocht rijden!

Suzanne F. schreef:NNNigel schreef:Nee hoor, geen hc.
Klopt wat je zegt, maar jury besloot dat ik door mocht rijden!
Leuk die jury's die hun eigen regels maken...
Wel fijn voor je dat je door mocht rijden maar die punten mogen niet naar de KNHS. Je bent 2 x uitgesloten. Dat je je proef af mag maken is nog tot daar aan toe maar de punten tellen niet. Nu zijn het geen winst of verliespunten maar toch...

Yvank_ schreef:Netjes
Nouja verschil is als je tussen bordjes buiten de ring kom krijg je min punten en na 3x uitsluiting. Als de ring hekjes heeft enndus gesloten en je komt er buiten is het gelijk uitsluiting...
Op de linkerhand loopt ze dan weer heel goed, netjes aan de teugel en ook de galop geen probleem. Dat wordt dus oefenen op de rechterhand de komende tijd
Geeft mij ook een beetje een indicatie van het niveau in de B.
Achteraf zaten er ook nog wel een paar nette stukjes tussen (de proeven waren gefilmd), maar we gingen ook een aantal keer flink de mist in
?

Vandaag zijn we lekker met de trailer naar de duinen geweest 

waardoor ik niet actief durfde aan te pakken, mijn doel was ook in de bak blijven, dat is iig gelukt morgen les en dan gewoon in de binnenbak