SplashIsLief schreef:Over, helaas.Lijken inderdaad bitches die amerikanenBitchvolleybal ipv beachvolleybal?
ok, en wat zegt manlief: zo, als ze stoppen kunnen ze direct hun tieten vol laten pompen, dr zit verdorie niks aan de voorkant!ik heb hem maar niet verteld dat we het hier al 5 bladzijdes over voorgevels gehad hebben...edit: niet dat kleine voorgevels minder mooi zijn hoor! alleen lijkt het zo vreemd bij die BV dames met die topjes...
Neej schreef:SplashIsLief schreef:Over, helaas.Lijken inderdaad bitches die amerikanenBitchvolleybal ipv beachvolleybal?
Spirit schreef:http://www.london2012.com/mm/Photo/spor ... 24_M01.jpg och gos...wel mooi dat hij zó blij is!
Pff, morgen teveel spannend tennis. Ga alvast een pacemaker bestellen denk ik. Oooh, zie net dat Gasquet nog brons heeft gewonnen met mannen dubbel. Ben weer goed op de hoogte gebleven van één van mijn favoriete tennissers... Hopelijk Del Potro morgen ook nog brons, en Murray twee keer goud.
Teigetje008 schreef:doen er überhaupt Nederlanders of Belgen mee bij het tennis?Nederlanders zowel bij enkel als dubbel bij de mannen. Welgeteld 1 ronde.
Die twee anderen (buiten die drie hierboven) ken ik eerlijk gezegd ook niet, ben hun namen ook alweer vergeten.