dusja heb nog 1 deken liggen die weg kunnne hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonforever schreef:Hahaha,,, owh ze waren de in de avond wel ik heb 0 grams gekocht vanwege ik geen winterdeken wil voor me andalusier had altijd 185/195 alleen die past meneertje niet,
bamsy schreef:moonforever schreef:Hahaha,,, owh ze waren de in de avond wel ik heb 0 grams gekocht vanwege ik geen winterdeken wil voor me andalusier had altijd 185/195 alleen die past meneertje niet,
Wat voor 1 heb je liggen dan? Ben trouwens half 8 binnengestapt en 5 over 9 buiten.
moonforever schreef:Hahaha,,, owh ze waren de in de avond wel ik heb 0 grams gekocht vanwege ik geen winterdeken wil voor me andalusier had altijd 185/195 alleen die past meneertje niet,
bamsy schreef:Wellichtheb het 1ste uur bij de dekens rond gehangen omdat ik het maar niet uit kon staan haha. Heb nog een lange tijd met een 400 grams rambo deken rondgelopen voor 40 euro maar heb deze thuis als dus toch maar terug gelegd
liindsey1 schreef:vandaag weer veels te veel geld uit gegeven bij tentenkamp
ging voor een regen- en winterdeken, maar daar is het niet bij gebleven
dacht dus een regendeken te hebben, maar thuis bleek dit een winterdeken te zijn(vergeten uit de verpakking te halen natuurlijk) voor 39,95
de regendeken heb ik dus nog niet maar die komt nog wel
ook 3 nieuwe dekjes, een paarse, lichtgroen en grijs voor 25 euro
2 setjes handschoenen, set met peeskappen , halsverlengers, een touw voor in de trailer en nieuwe beugelriemen..
en niet te vergeten natuurlijk: de lege bankrekening!
al met al weer een geslaagd ochtendje!