Krijg er steeds meer zin in, moet morgenochtend om 7 uur op stal zijn.. dan zijn we er als het goed is rond 10 uur.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Als ik de site goed had begrepen kan je gewoon als je via Venlo komt 'veilig', dus zonder sticker, de parkeerplaatsen rond de Messe bereiken. Mensen daar nu ervaring mee?
Roxxiejj schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Neem ik mooi mijn college kaart mee!
Als er zaterdag meer mensen gaan die mee willen rijden vanuit omgeving Nijverdal, we hebben nog enkele plekjes over in de auto 's
Hoop nog steeds op genoeg mensen voor de groepskorting
Ollie1 schreef:Buitenzorg schreef:79 pagina's is een beetje veel om bij te lezendaarom ff zo.
Als je met 10 personen (of meer) een kaartje koopt, betaal je 12 euro per kaartje ipv 16 voor morgen. Zijn er nog (meer) mensen die morgen naar de Equitana gaan en daar tussen 10 en half 11 verwachten te zijn? Misschien dat we iets kunnen afspreken dat we voor de kassa afspreken om zo te besparen. Tja, je bent hollander of niet!
Ik ga morgen ook en we proberen er om 10.00 uur te zijn, maar hoe ga ik jullie herkennen?
renate85 schreef:zou iemand van jullie nog 1 keer het adres willen doorgeven??
Parkeren is op P10 geloof ik he...7 euro en dan met een bus naar de hal toe toch?
CindyUniek schreef:ik doe het even wat groter
wie zondag om 10 uur bij equitana is, graag even melden, wij zijn met 5 personen, nog 5 erbij is 5 euro korting p.p.!