Idd veel plezier en kan niet wachten op de eerste aankoop foto's !!
Jaime_
Geplaatst: 13-03-15 23:13
Ik neem genoeg mee om datgene wat er op mijn koop-lijstje staat te kunnen kopen. Daarbij heb ik voor alle dingen de prijzen in mijn hoofd die ik er maximaal voor wil geven. Ik heb daarbij gekeken naar wat ik anders kwijt zou zijn als ik het bijv. bij een webshop zou bestellen, dus dat is dan ook het max. dat ik er aan uit wil geven op Equitana en bij voorkeur nog minder natuurlijk. Dat ziet er qua prijzen ongeveer als onderstaand lijstje uit, dus reken maar uit
Magic brush €4 Manen-snijkam €14 Dressuursingel €80 (ik zoek een zeer specifieke) 4x Teugelclips = 4x€2= €8 Frontriem bruin met goud €25 Teugels bruin €25 Hoge neusriem €30 Manen Elastiekjes €2,50 Springschoenen €15 Dressuurdekje €30 Horselyx (alleen als er een leuke deal te halen is) Dry feet (alleen als er een leuke deal te halen is) Kijken naar NT Dry, Kevin Bacons hoofsolution.
En niet kopen wel vast naar kijken/oriënteren: Barebackpad en hoefschoenen.
Ik moet bokt en facebook eventjes laten voor wat het is denk ik, als ik de foto's van sommige stands zie, ik zou in men auto springen en vertrekken... hoop dat er donderdag nog genoeg voor mij gaat zijn
Ik ga morgen! Ben erg benieuwd, eerste keer haha! Al word ik al ongeduldig van de tip om eerst beetje te oriënteren en niet het eerste dealtje te kopen. Dat vergt een hoop zelfbeheersing