Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
safina schreef:Mijn pony heeft het om 16 uur op. Dan zou hij tot de volgende ochtend met een lege maag staan. 15 uur lang. Hij staat op zaagsel, dus stro knabbelen kan ook niet.
Dat is ronduit ongezond voor de darmwerking. Ik vind het echt belachelijk dat dat het standaard voerbeleid is.

f4bjheu schreef:Okii
Vraagje voor de gene die al geweest zijn:
Mijn pony staat vierkant op ijzers, zijn de stiften nodig voor het crossen/buitenrit/springen?
Dus misschien een badpak mee voor onder de douche?

safina schreef:Ik denk dat de mensen die hooi meenemen daar heel verstandig aan doen. Ik had zelf ook speedibeet mee als aanvulling op het ruwvoer. Staat je paard op zaagsel, neem dan zeker extra hooi.
Verder kan het handig zijn om een hangslotje mee te nemen voor je stalkast. Tenzij je in de noodstallen komt te staan, want daar zijn geen stalkasten. Dan is een eigen kist wel fijn. En daar zijn ook geen drinkbakken hoorde ik van anderen. Dus een grote emmer komt dan ook van pas.
En hou er rekening mee dat 18 personen op een slaapzaal redelijk veel is. En dat stapelbedden van drie hoog vrij avontuurlijk aandoet. Er zijn bij ons wel mensen verhuisd richting hun trailer/vrachtwagen. Een caravan of tent is ook een goede optie.
En pak een verlengsnoer in om ipad, telefoon etc. Op te laden. Er schijnen kastjes te komen in de slaapvertrekken met een stopcontact erin, maar die waren er afgelopen week nog niet.
En de douchevloer spiegelt enorm. Dus als je naar de vloer kijkt, zie je degene in het hokje naast je weerspiegelen. Serieus.Dus misschien een badpak mee voor onder de douche?
![]()
De drankjes in het cafetaria zijn erg duur. In de kantine van de FNRS staat een automaat en die is veel goedkoper. Daar is ook gratis koffie en thee. Ik heb zelf erg veel plezier gehad van mijn elektrische koelbox. De afstand tussen slaapzalen/camping en de kantine is vrij groot en het is wel fijn als je op de camping ook wat kunt drinken.
Over afstanden gesproken: een oude mountainbike is ook een uitkomst.