ff zoekfunctie gebruiken als mn overburen het kunnen regelen stuur ik ze naar jullie op als jullie het geld overmaken haha
Willempje12 we hebben groepgesprek op whats app als je er bij wilt moet je even mij pb sturen met je nummer erin
ahhahahaha. zo van oke als het dan moet.HUPHUPHUP nog maaar 20 pagina's te gaaan. stiekem 19,5 ;pohhhh mn komma deed het niet, mn laptop valt steeds meer uit elkaar -.-
le doctorrrr freaking obsession going on ik zoek een niet te dure stijltang welke zal ik nemen mn zus word er gek van dat ik 24/7 die van haar leen dus zal er zelf een aan meoten schaffen
ohgod ik heb weer een history project kijk het gaat zo :IK KAN NIET EENS MEER LEZEN HAHAHAHAHHA CONCENTRATIE 0,00006
HAHAHAik heb vampire diaries obsesiee ik heb geenn flauw idee mijn haar is zo stijl dat ik dr geen een nodig heb ;pkom op nadine, aan de bak !you can do it!
NOOO gehehhe ik heb m alleen nog voor 2 plukjes vooraan maar nee zuslief waardeert het niet dat ik m 3min per dag leen
hahahaha neeeeee dat mag niet !!!!!!!!!!!doe het niett neeeeee !caro heeft geen huiswerk of nouja dat gaaat ze intussenuur morgen doen. zo even rijden en daarna lesje gevenn (: