Oohh.. Maahja ik kom natuurlijk met een jonkie en volgens mij ben ik de enige in de allround week en dan zit ik tellens alleen langs de kant... Hahaa is wel gezelliger als k nie de enige ben!!
MelanieB
Geplaatst: 07-12-11 10:53
Ik ben in januari 18 dus ga denk naar de t/m 20 week, lijkt me wel 't gezelligst Weet nog niet of ik allround wil of eventing.
Tim loopt daar de hele dag op stal rond en is stal manager samen met Jenneke. Die 2 hebben onwijs veel ervaring met paarden en zijn onder andere verantwoordelijk voor de verrichtingsonderzoeken en alles. Daar kun je je paard echt wel aan toevertrouwen
Die tim was dat die man die ook voerde? Met dan een helehoop jongens van een jaar of 18?
Saphira1993
Geplaatst: 07-12-11 11:09
haha wat gaan jullie hard! Myn paard die altyd vrolijk was, had er aan 't eind van de week zelfs genoeg van zo erg dat ie me als ik er by de 2e les aankwam me byna de stal uit wilde kicken...en als je om 't knuffelen kwam of dat ie lekker verwend zou worden vond ie 't wel gezellig, he michelle?!
listiglistje
Geplaatst: 07-12-11 11:10
Faya__ schreef:
Die tim was dat die man die ook voerde? Met dan een helehoop jongens van een jaar of 18?
Ja inderdaad 3x 's ochtends 6 lessen en 3x 's middags 6 lessen. Dat bedoelde ik, maar zei het een beetje krom
Loetie84
Geplaatst: 07-12-11 11:32
M_D_H schreef:
de mijne is gewoon ontzettend stresserig, wat zich uit in het niet willen drinken van het vreemde water (hij drinkt echt alleen zijn eigen apeldoorns water
Als ik mij niet vergis komt het water in ermelo uit dezelfde bron als in apeldoorn...