Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:ladyisabelle schreef:Ik heb er spijt van dat ik ze niet heb mee genomen
Waren ze er ook met bruine buiten en binnenkant?
Ja maar dan waren ze 189 volgens mij
iSaBeLL schreef:Kan iemand mij vertellen wat het beste is om te parkeren?
want daar ben ik nog steeds niet uit, op de site kan ik ook niet zoveel er over vinden.
en wil het wel even weten voor morgen
_Joyy schreef:iSaBeLL schreef:Kan iemand mij vertellen wat het beste is om te parkeren?
want daar ben ik nog steeds niet uit, op de site kan ik ook niet zoveel er over vinden.
en wil het wel even weten voor morgen
P10, kost 7 euro en dan heb je niet die sticker voor op je auto nodig.![]()
Vanuit daar wordt je dan weggebracht met bussen naar de hal.
iSaBeLL schreef:Zag op een duitse site (reitforum) iemand die ook een bontje had gekocht bij equitana en die was 39 euro
kijk deze:
http://www.fotos-hochladen.net/uploads/ ... 6n2lzi.jpg
colette_007 schreef:@Isabell; inderdaad p10 is makkelijkst, rijden bussen, daar zijn ook kaartjes te koop kun je beste daar kopen, er zijn veel mensen die zelf op het idee komen groepen te maken dus gewoon even op je mooiste duits zeggen dat je erbij wil, scheelt toch 4,- p/p
@Mandarijn: met bont zijn ze 25,-
Algemene tip: Als je gaat drinken ga dan bij de galerie (lange smalle hal) en dan tegenover de ijsjes, langs de koffie, daar is het 2,50 (goedkoopst) andere zijn 3/3,50 (belachelijk maar goed).
iSaBeLL schreef:colette_007 schreef:@Isabell; inderdaad p10 is makkelijkst, rijden bussen, daar zijn ook kaartjes te koop kun je beste daar kopen, er zijn veel mensen die zelf op het idee komen groepen te maken dus gewoon even op je mooiste duits zeggen dat je erbij wil, scheelt toch 4,- p/p
@Mandarijn: met bont zijn ze 25,-
Algemene tip: Als je gaat drinken ga dan bij de galerie (lange smalle hal) en dan tegenover de ijsjes, langs de koffie, daar is het 2,50 (goedkoopst) andere zijn 3/3,50 (belachelijk maar goed).
Bedoel je dat je bij P10, ook al kaartje kan kopen, toegangskaartjes voor Equitana?
of begrijp ik het nu verkeerd?