Toch vond ik die twee met bloten voeten wel erg heldhaftig!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roskur schreef:Heb vanmiddag nog even langs de route gestaan, niet zo ver van de finish af om wat foto's te maken. Ik zal ze later ergens neerzetten.
Vanavond lekker bij de middenstip gegeten en naar de intocht gekeken. Jammer van het weer!, maar het was wel leuk om te zien.
tassie73 schreef:Wij zijn ook weer terug......heerlijk gereden en naja.......we zijn met de intocht 1e geworden![]()
![]()
Had verwacht dat de beren eerste zouden worden maar neeee.......wij waren het hahahahahahahahhahahah.
Het was een super gezellig evenement en we hopen volgend jaar weeeer mee te kunnen doen.
Helemaal top !!
Josfoto schreef:Ikke naar jou zwaaien, maar je was druk met je warme hap![]()
Vandaag geen veldtocht gehouden; wel de intocht
Roskur schreef:Heb vanmiddag nog even langs de route gestaan, niet zo ver van de finish af om wat foto's te maken. Ik zal ze later ergens neerzetten.
Vanavond lekker bij de middenstip gegeten en naar de intocht gekeken. Jammer van het weer!, maar het was wel leuk om te zien.
Splash_ schreef:![]()
Ook weer veilig thuis met onze paarden. Heerlijk gereden op mijn leen-appaloosa! Juval heb ik gezien, en volgens mij Zack ook nog maar ben ik vergeten te vragen.
Nu even snel de site van Jos bekijken, want die heb ik 2 dagen gezien, en naar gezwaaidWeet je nog Jos? Die 2 onwijs gave appaloosas
?