Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Cassole schreef:Even een vraagje aan de 'die hard' zuidlaardermarkters:
Wat moet je zien als je er bent?
Waar kun je een goed hapje eten?
Waar kun je gezellig nog even naborrelen?
Welke kraampjes zijn zeker een bezichtiging waard?
Wij gaan zoals het er nu uitziet met twee auto's die kant op. Er worden ook 2 jonkies meegenomen voor de verkoop.
Rody01 schreef:Mijn vader,
ik wil ook maar word dan geopereerd..
stalnijmegen schreef:Hinke schreef:Ik ga ookmaar alleen om te kijken. Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat voor paarden er rondlopen. De paarden die overblijven zijn ook altijd wel heel bijzonder, vorig jaar waren er een heel stel shetlanders met kromme benen waar je eng van wordt, of belgen die er echt niet uit zien.. Eigenlijk wel een beetje zielig misschien want zulke paarden zijn denk ik alleen geschikt voor de slacht...
Vorig jaar was er trouwens ook een ijslander op de markt, hij vroeg er 6000 euro voorAlsof iemand een paard van 6000 euro gaat kopen op de zuidlaarder markt!
klopt, maar er as wel een gek die er al 4000 voor gaf, dus het kan wel
300 voor een shet is een normale prijs ( volwassen shet dan)
0maris0 schreef:Nog even een vraagje, wij gaan ook heen uit NH, maar nemen zelf geen trailer mee,
Mocht je er bv iets kopen, zijn er dan altijd wel mensen die je paard willen/kunnen vervoeren?!
0maris0 schreef:Nog even een vraagje, wij gaan ook heen uit NH, maar nemen zelf geen trailer mee,
Mocht je er bv iets kopen, zijn er dan altijd wel mensen die je paard willen/kunnen vervoeren?!
angelax schreef:er wordt altijd omgeroepen of er mensen zijn die dan je paard kunnen vervoeren
Gambler21 schreef:Hoi hoi,
ik ben morgen ook zeker van de partij en heb er zin in! De bedoeling is om er eentje mee naar huis te nemen, maar zit momenteel zonder trailer. Zijn er hier mensen uit de omgeving Ermelo/Harderwijk/ Putten/ Garderen of omgeving die met vervoer er heen gaan en een pony naar Putten zouden willen brengen, uiteraard tegen vergoeding, mocht ik er eentje tegen komen daar? Dan zou ik het erg graag willen weten.
Groetjes
angelax schreef:er wordt altijd omgeroepen of er mensen zijn die dan je paard kunnen vervoeren
XClairetje schreef:vorig jaar hoorde ik de mensen altijd omroepen, van vervoer richting ... gezocht enzo. Dan kost 2 euro ofzo om het te laten omroepen.
stalnijmegen schreef:hihi ik heb een taxi bedrijf en sta er met trailer...
morgen gelden er spesiale aanbiedingstariefen
stalnijmegen schreef:zal togh wel??