Tango40 schreef:Trisca: moesten jullie nou zo hard om mij lachen of om iets anders???
We werden een beetje melig aan het einde
Vond het echt een supernette proef
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tango40 schreef:Trisca: moesten jullie nou zo hard om mij lachen of om iets anders???
.
rindin schreef:Hey Rieta, ook lekker gereden zie iktop man, gaat lekker he? Zei vanmiddag nog tegen Elske; "Volgens mij klikt het met deze veel beter dan met de bonte" Fijn hoor!
!!
, maar het blijft jurysport hè
?! wembleyk schreef:zooo wat een dag zeg....
vandaag heb ik L2 paarden gestart
erg lekker gereden uiteindelijk!!!! moest in de volle regen rijden, bah wat vies zeg.
Maar goed daar hadden we allemaal last van. Toen ik aan het inrijden was kwam ik er achter dat ik er een beetje vroeg op zat, toen een beetje gestapt en met 2 voor me heb ik hem weer op gepakt.
Eenmaal in de 1e ring liep hij wat gespannen en kon ik niet echt fijn rijden, deze ring had ik 187
Daarna ging in na de 2e ring, en toen kwam DE RAMP!!!!! terwijl ik om de ring reed van mn 2e proef sloeg mijn paard ontiegelijk hard tegen de achter kant van de 1e jury, NEE HE EEN MEGA DEUK.....
Ik schaamde me dood ik dacht dit word niks meer.
Ik heb mn paard flink op zn kop gegeven maar dit deed hij echt uit jolig heid, dan kan hij vaak zo lekker bokken. Maar goed... toch ma de 2e proef in, GELUKKIG uiteindelijk bleek het dat ik zo goed had gereden dat ik 1e was met 211 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW.... de deuk is via de verzekering geregeld, maar ben toch wel geschrokken en blij volgende keer wel uit de buurt van jury autos.
de punten maakten natuurlijk uiteinelijk alles goed in middels heb ik 12 in het L2 en ben M1 start gerechtigd...
xsiem jou heb ik ook nog gezien ik reed tegelijkertijd met jou in ik zat op dat zwarte paard!!weet ni of je me gezien had ma herkende je foto
chica_lover1 schreef:ik heb een aantal gezienrieta heb jou gezien
dewi heb ik ook gezien hiervan bokt.... ik weet niet of ik xsiep heb gezien maar heb dus 2 fjorden gezien eentje van dewi en dan die anderen van volgens mijn xsiep???
dus dat zal ik dan wel geweest zijn
wembleyk schreef:xsiem jou heb ik ook nog gezien ik reed tegelijkertijd met jou in ik zat op dat zwarte paard!!weet ni of je me gezien had ma herkende je foto

(normaal doe ik er een half uur over
) dus de proevjes gingen niet helemaal goed, en lezer ging in het eerste proefje in de fout
(een 4)
Citaat:Jeutje, was jij dat? Als laatste starten en nog ff met een dikke prijs
wegwandelen. Ik heb nog even bij Gea gestaan toen jij aan het
inrijden was. Ik zei nog tegen een vriendin; zij heeft zo'n bekend
gezicht. Ik weet niet, maar geloof dat ik je ergens van ken!
( volgens mij zit jij bij mij op school
) rindin schreef:Ow, ja dat zou kunnen. Vind je gezicht zo bekend. Wat studeer je? En les je ook bij Gea?
Daarvoor drie jaar geen les gehad, van het L1 + 7 tot het Z1 + 1. Toen vond ik het wel weer tijd om te gaan lessen
Heb mijn paard in Roderesch, dus kan mooi te paard naar Gea! Maar geloof dat we iets off-topic gaan nu

Met Tiamo had ik 205 en 209 en een vierde en tweede prijs! Door de hoosbui tijdens mn proeven werd hij super heet waardoor veel fouten, maar ook een wat mooier beeld
Door Tango40 nog tweede geworden verdorie.. en terecht!
!