23 augustus Lieveren wie gaat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Re: 23 augustus Lieveren wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:49

Tango40 schreef:
Trisca: moesten jullie nou zo hard om mij lachen of om iets anders??? Tong uitsteken

We werden een beetje melig aan het einde Bloos

Vond het echt een supernette proef Ja OK dan!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:20

Ik moet ook eerlijk bekkenen Rieta, ik was absoluut niet wakker Bloos .
Die bonte viel idd lekker op Tong uitsteken

Rieta_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:50

rindin schreef:
Hey Rieta, ook lekker gereden zie ik Lachen top man, gaat lekker he? Zei vanmiddag nog tegen Elske; "Volgens mij klikt het met deze veel beter dan met de bonte" Fijn hoor!

jaaa echt wel veel beter ben echt zo blij met haar!! Trots om zo'n paard onder mijn kont te hebben!!

Ossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 23:15

Wij hadden een goede dag vandaag Pling !!

B-paard van ons had 180 en 191 met een 2e prijs. Het was haar 2e wedstrijd, helemaal super dus !!

En m'n dochter in de L2 dressuur DE pony's 195 met een 2e prijs en in de 2e proef 188pt wat me een beetje tegen viel want die ging volgens mij beter dan de 1e.... in een verschrikkelijke regenbui...gedver...wat wordt je daar nat van.... m'n dressuurboekje is aardig verzopen.... Haha!

Z1-paard deed vreselijk haar best maar moet nog een beetje wennen aan wedstrijdrijden; ze was pas op haar 3e wedstrijd: 1e proef 202 (stond 200 op briefje maar was niet goed geteld...) en 2e proef 195 pt en die proef hadden we eigenlijk wat hoger ingeschat Bloos , maar het blijft jurysport hè Knipoog ?!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 07:35

wembleyk schreef:
zooo wat een dag zeg....

vandaag heb ik L2 paarden gestart

erg lekker gereden uiteindelijk!!!! moest in de volle regen rijden, bah wat vies zeg.
Maar goed daar hadden we allemaal last van. Toen ik aan het inrijden was kwam ik er achter dat ik er een beetje vroeg op zat, toen een beetje gestapt en met 2 voor me heb ik hem weer op gepakt.
Eenmaal in de 1e ring liep hij wat gespannen en kon ik niet echt fijn rijden, deze ring had ik 187

Daarna ging in na de 2e ring, en toen kwam DE RAMP!!!!! terwijl ik om de ring reed van mn 2e proef sloeg mijn paard ontiegelijk hard tegen de achter kant van de 1e jury, NEE HE EEN MEGA DEUK.....
Ik schaamde me dood ik dacht dit word niks meer.
Ik heb mn paard flink op zn kop gegeven maar dit deed hij echt uit jolig heid, dan kan hij vaak zo lekker bokken. Maar goed... toch ma de 2e proef in, GELUKKIG uiteindelijk bleek het dat ik zo goed had gereden dat ik 1e was met 211 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW.... de deuk is via de verzekering geregeld, maar ben toch wel geschrokken en blij volgende keer wel uit de buurt van jury autos.

de punten maakten natuurlijk uiteinelijk alles goed in middels heb ik 12 in het L2 en ben M1 start gerechtigd...

xsiem jou heb ik ook nog gezien ik reed tegelijkertijd met jou in ik zat op dat zwarte paard!!weet ni of je me gezien had ma herkende je foto

Och, was jij dat? De jury is een vriendin van mij en die
vertelde het mij al. Die is echt geschrokken Ach gut
Was net een nieuwe auto Scheve mond
Maar ze zei idd al dat het via de verzekering geregeld zou worden.
Jij kan er natuurlijk ook niets aan doen, dat verwacht je
ook niet van een paard.

Maar wel fijn dat je de proef erna zulke dikke punten had.
Volgende keer maar een auto meenemen die wel een extra
deuk mag, dan doe je dat steeds ff voor de proef Knipoog

Edit; typo

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 07:49

chica_lover1 schreef:
ik heb een aantal gezien Haha! rieta heb jou gezien Tong uitsteken dewi heb ik ook gezien hiervan bokt.... ik weet niet of ik xsiep heb gezien maar heb dus 2 fjorden gezien eentje van dewi en dan die anderen van volgens mijn xsiep???

Ik was smiddags de enige met een fjord Lachen dus dat zal ik dan wel geweest zijn Tong uitsteken

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 07:52

wembleyk schreef:
xsiem jou heb ik ook nog gezien ik reed tegelijkertijd met jou in ik zat op dat zwarte paard!!weet ni of je me gezien had ma herkende je foto

Oh ja, wat een mooi beestje heb jij zeg Lovers
Met wachten op de punten, hoorden we al verhalen over een paard die de juryauto getrapt had Tong uitsteken
En dan heb ik je denk ik ook gezien met die schadeformulieren invullen? toen zaten we achter je Knipoog

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 09:32

dan weet ik niet of ik jou heb gezien xsiep ik zag in de ochtend 2 andere fjorden ook ik heb na 1 uur gereden toen af gestapt en paard in de trailer gedaan en kijken of ze nog hulp nodig hadden. aar nee dus ik heb mijn coupons gehaald en naar huis dus rond 2 uur was ik misschien wel thuis of iets later....

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:17

Oh nee ik moest rond half 3 Knipoog

BrightVjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:22

xSiep: jou heb ik ook nog wel zien rijden met inrijden en uitstappen Tong uitsteken

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:51

Ik heb gister ook gereden, Haha!
voor de eerste keer L1,
We hadden de heen weg vreselijk omgerden,
en er waren ook heel wat uitvallers,
dus heb ik maar 5 minuten kunnen warmrijden Boos! (normaal doe ik er een half uur over Bloos ) dus de proevjes gingen niet helemaal goed, en lezer ging in het eerste proefje in de fout Huilen (een 4)

Ik had 180 (5de) & 185 (4de prijs!) Haha! Haha!
(En had het droog gehouden :p)

Tango40

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 12:58

Citaat:
Jeutje, was jij dat? Als laatste starten en nog ff met een dikke prijs
wegwandelen Tong uitsteken . Ik heb nog even bij Gea gestaan toen jij aan het
inrijden was. Ik zei nog tegen een vriendin; zij heeft zo'n bekend
gezicht. Ik weet niet, maar geloof dat ik je ergens van ken!

@ Rindin: Ja dat was ik nog net even lekker in een hoosbui Boos! ( volgens mij zit jij bij mij op school Knipoog )

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:00

Ow, ja dat zou kunnen. Vind je gezicht zo bekend. Wat studeer je? En les je ook bij Gea?

Tango40

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:38

rindin schreef:
Ow, ja dat zou kunnen. Vind je gezicht zo bekend. Wat studeer je? En les je ook bij Gea?

Ik studeer Fysio, en ik les al ongeveer 3 jaar bij Gea denk ik. Jij ook??

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:29

Ik studeer ook fysio en heb nu 3x les gehad van Gea Clown Daarvoor drie jaar geen les gehad, van het L1 + 7 tot het Z1 + 1. Toen vond ik het wel weer tijd om te gaan lessen Lachen Heb mijn paard in Roderesch, dus kan mooi te paard naar Gea! Maar geloof dat we iets off-topic gaan nu Knipoog Tong uitsteken

jolandaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:40

Haha, hier ben ik dan!! Degene die met een deuk in de auto naar huis is gegaan!! Ik kan er nu wel weer een beetje om lachen. Mijn schrijver en ik zaten rustig punten te tellen en ineens een KLAP zo hard. Ik dacht die komt zo door de achterkant naar binnen zetten...
gelukkig is het maar een stuk blik en kan het gerepareerd worden.
@wembley: ik zal morgen even contact opnemen met je moeder. Dat hebben we afgesproken en dan direct maar even door naar het schade herstel bedrijf.Volgende keer graag de auto's heel laten Knipoog

Verder was het terrein prima. Beetje hoog gras, maar wel droog in ieder geval.

runnerfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:10

Ik ben ook dik tevreden! Had met de bonte in de M2 191 (met vierde prijs) en 178. Was nog even spannend want ik dacht dat hij wat onregelmatig liep. Maar tijdens de tweede proef maakte hij me even heeeel duidelijk dat hij ontzettend nodig moest plassen haha.. drama dus Knipoog Met Tiamo had ik 205 en 209 en een vierde en tweede prijs! Door de hoosbui tijdens mn proeven werd hij super heet waardoor veel fouten, maar ook een wat mooier beeld Haha! Door Tango40 nog tweede geworden verdorie.. en terecht!
@ Trisca: volgende keer gewoon lifters meenemen hoor Knipoog!

wembleyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:28

@jalandaatje: sorry van de deuk, mijn paard is vaak erg jolig, en ineens bam!!!! verdorie ik baalde als een stekker en voelde me erg schuldig. De 2e proef reed ik er aan en kreeg 211 toen ik dit hoorde was ik iets relaxter maar echt er van genieten en blij kunnen zijn doe ik nu pas 2 dagen later. Srry srry srry, en ik baalde al zo van me proef wand die ging in jou ring ook niet goed...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:47

Dat is wel vervelend WembleyK Ach gut

Runnerfan, ik heb jou geloof ik wel gezien Ja
Tenminste iemand die met een rood lintje van de Z naar huis ging, en nog een kleur geloof, alleen dat heb ik niet onthouden. Maar dat zal dan blauw zijn geweest als jij dat was Tong uitsteken