hoe is het inspringen dan?! want die bak is bij droogte echt loei en loei zwaar... dus hopelijk nu wel wat te doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Vadisha schreef:
Terrein is goed vertrapt daar! Pff was me een lang dagje..
@marco_anne ik wil niet l ulig doen maar je had in het springen dus eigenlijk ook helemaal niet mogen starten en vraag me af hoe je je entingen nog optijd voorelkaar wilt krijgen voor de Nederlandse.. En er zijn trouwens smiddags bij het over rijden nog een aantal mensen gediskwalificeerd wegens de inentingen..
goldith schreef:Ze sprong met een andere pony.
smout schreef:Zouden de dressuurrubrieken ook niet bij Wilfried kunnen op een andere dag?
Muzefee schreef:Ik hoorde dat het viertal van de club hier Fries Kampioen is en naar het NK zijn!!!
Michelle_x schreef:Hey! Ik kom morgen ook, ik doe niet mee maar kom even oefenen met mijn camera (met name springen) nog gegadigden die graag op de foto willen? als ze dan gelukt zijn kan ik ze iig sturen naar diegene!
Biertabje schreef:net even met springjury gesprokeninspringen is morgen op gras zoals het nu lijkt