Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ikenindi schreef:pfff kreeg de rekening van de osteopaat. 120 euro!!! dat is 30 euro duurder dan begroot! ik ga even kijken, maar denk dat ik hem niet nog een tweede keer laat komen. vind dit echt absurd duur en weet dat er goedkopere zijn. heb ik gelijk n second opinion

nancyimka schreef:ikenindi schreef:pfff kreeg de rekening van de osteopaat. 120 euro!!! dat is 30 euro duurder dan begroot! ik ga even kijken, maar denk dat ik hem niet nog een tweede keer laat komen. vind dit echt absurd duur en weet dat er goedkopere zijn. heb ik gelijk n second opinion
Van 120 euro sta ik niet zo te kijken. Dit zijn bedragen die ik op mijn vorige stal ook voorbij hoorde gaan...
Wat betreft je huisarts, ik zou er wel blij om zijn als hij het wat zou aandikken dan ben je wel des te eerder aan de beurtZelf dik ik ook altijd wel een beetje aan bij de dokter al was er bij mij niet zo veel aan te dikken laatste tijd want het was bij mij gewoon slecht!
Ik ben laatst geopereerd en had ook een hele dikke knie. Als daar vocht in zit kan het geen kant op dit heeft ook wel een paar weken geduurd. Hoop dat het bij jou ook van zelf over gaat (al was het bij mij natuurlijk wel door een heel ander iets gekomen)
Succes!

ma_rie_tje schreef:Vandaag nog even door een leuke aso scholier van mn brommer geduwt (ik ging niet opzij voor haar, want zij waren met 3 breed aan het spookrijden) kreeg een zetje (en werd nog even uitgescholden) en lag zo over het spoeprandje heen.
ikenindi schreef:pfff kreeg de rekening van de osteopaat. 120 euro!!! dat is 30 euro duurder dan begroot! ik ga even kijken, maar denk dat ik hem niet nog een tweede keer laat komen. vind dit echt absurd duur en weet dat er goedkopere zijn. heb ik gelijk n second opinion
Zelf dik ik ook altijd wel een beetje aan bij de dokter al was er bij mij niet zo veel aan te dikken laatste tijd want het was bij mij gewoon slecht!