Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joyce83 schreef:Ow ja op die foto's is ze idd niet zo flink als in de zomer. Nu zie je idd dat ze 'minder' bij te zetten heeft dan bij je profielfoto's. Tja haarbal zou idd kunnen lijkt me. Maar hapt/likt ze haar vacht dan?
Teuntje111 schreef:het zal wel even gaan duren ben ik bang.. Jan heeft er toen ze nog van hem was zeker een maand over gedaan om van de 6 naar de 700 kilo te gaan, daarna ging het wel weer sneller.
Hopelijk is ze snel weer een beetje op gewicht, dit is idd geen prettig gezicht voor je.
Blijkt niet heel vaak voor te komen namelijk. Ik geef haar eigelijk nooit geen 'vast' voer meer, behalve dan voor of na het rijden, dan krijgt ze wat handjes brok. De rest wordt allemaal geweekt in water, en hooi wordt nat gevoerd. Erg vervelend en veel werk, maar het is zo verschrikkelijk om te zien als een paard slokdarm verstopping heeft. Die kramp in het hele lichaam als er weer een golf naar buiten komt...
Verschrikkelijk vind ik dat. Moet wel zeggen dat ze het *klopklop* nooit zo erg heeft gehad als dit verhaal, maar het is hoe dan ook verschrikkelijk om te zien hoe veel pijn dat het doet en hoe hulpeloos je paardje dan ineens is.
1 emmer water en je zit er al aan
Of in het geval van Katootje haar darmen voleten scheelt al 50 kilo denk ik..
heb er van 10 uur tot 20 minuten geleden gezeten en ze heeft maar liefst 4 keer flink geplast.
KootMiraDrum schreef:Wat voor kleur zijn de haren, of is dat niet terug te zien?