Ik kan toch bijschrijven? Als ik dit schema zie kan ik ook wel trail starten

BTW: Komen de proeven ook online?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, dacht ik ff makkelijk met een lange middag showen er vanaf te komen.........
TheVoice schreef:De foutjes zijn weggewerkt en de nieuwe versie staat op de site.
Excuus voor de verwarring.
nielsd schreef:Dat vind ik dus ook hihi
10 min voor ons rijden

betekent namelijk nét ff langer in je bedje blijven op de wedstrijddag
Zeer nette aanvangstijd voor de SPB's dus
.
Pannenkoek schreef:2 Arena's! Grrrr.......daar gaat m'n planning......even weer opnieuw puzzelen! Ach, het houdt je van de straat
Rob, de jury kan toch niet op twee plaatsen te gelijk zijn?
Wranglerbutt schreef:Goed idee om de trail in een 2e arena te doenScheelt veel op-en afbouwtijd en vooral: veel gesjouw!!
Dais moet net ervoor nl pleasure lopen.Wranglerbutt schreef:Verder kan ik iedere Painthorseliefhebber aanraden een SPB aan te schaffenbetekent namelijk nét ff langer in je bedje blijven op de wedstrijddag
Zeer nette aanvangstijd voor de SPB's dus
Ben niet veel nodig dus een half potje is ook genoeg, wat een bodempje is voldoende 
Wranglerbutt schreef:Rob, de jury kan toch niet op twee plaatsen te gelijk zijn?
Ergo conclusio....
Pannenkoek schreef:2 Arena's! Grrrr.......daar gaat m'n planning......even weer opnieuw puzzelen! Ach, het houdt je van de straat
TheVoice schreef:ja ja Robbieeeee..... maar uhhhh wat denk je van mij????? Heb je daar al eens over nagedacht????
Ik zie het al voor me hoor..... jij ook?![]()
![]()
Pannenkoek schreef:Nog 2 Jury's? Dit keer wel uit Duitsland?
rina schreef:Slecht idee de trail in andere arena te doen, nou kan ik em nl met Clips niet meerijdenDais moet net ervoor nl pleasure lopen.
Jan_Trel schreef:Even ter geruststelling van alle meedenkers, we hebben diep in de buidel getast en 2 extra juryleden gacontreacteerd.![]()