Citaat:
laat je hem nu zelf gaan dan of laat je hem helpen?
sterkte!
Als de bloedwaardes bepaalde waardes hebben bereikt wordt ie ingeslapen.
Citaat:
als de pony nooit ziek was, snap ik wel dat je niet meteen in paniek sloeg.
wel heel erg jammer dat de da de eerste keer niet even een rectaal onderzoek gedaan heeft.
blijkbaar vond de da zelf ook dat het er niet zooo slecht uitzag.
volgens mij heb je jezelf niets te verwijten
De pong misleiden ons met hele andere symptomen die leken op een gewone koliek aanval.
Maar iid ik wil nu dat er altijd een anaal onderzoek wordt gedaan.
Volgens arts van Utrecht waren we nog extreem snel ze durf te beweren dat 90% van de paarden die de koliek van Prince heeft al te laat binnenkomen.
Citaat:
heel veel sterkte!! k ken prince nog van vroeger van het stapje!!
Dat klopt ken ik jullie ook 
Citaat:
Het was operabel maar de kans van slagen was 25% en het kostte €6000.
Prince zijn slagingskans met of zonder operatie was 15% dat was zondagnacht.
Bij Utrecht is het zo dat een operatie maar 4000 kost als het duurder wordt, wordt het genoteerd als een onderzoek en dan hoef je dat niet te betalen.
Maar geld speelt geen rol ik heb zat en lig niet wakker van 4000 euro maar opereren is niet eerlijk omdat de artsten er zowat zeker van zijn dat er een 2e opratie moet komen.
Dat kunnen we hem niet aandoen hij moet wel een waardig dood krijgen en niet in leven gehouden worden omdat baas hem niet kan missen.
Hier UPDATE
Het is eigenlijk geen update ik ben niet gebeld, dus weet ik alleen dat ie nog in leven is..dat het infuus parafine en maagsonde zijn werk even hebben gedaan om hem vanacht niet te laten gaan.
Ik word nu gebeld tussen 10-12 h om verder te gaan overleggen.
Ze zullen nu wel bezig zijn met zijn onderzoeken zoals buiksap aftappen bloed meten en darmen voelen.
De arts zei gister (hij belde om 20.15) dat Prince heel snel ging aftakelen en dat ie de nacht niet ging redden maar als ie de nacht wel haalde dan moest ik er rekening meehouden dat ie de middag niet zou halen.
Ik zit thuis maar ga zo naar mijn werk...ik kan niet de hele tijd bij hem zijn.
Vanmiddag wil ik weer even langs maar ik heb mijn vermoedde dat het de laatste keer zou zijn.