Ik zie iemand die professioneel met haar paard bezig is en er om geeft. Fijn dat mensen via een forum kunnen beoordelen dat zij alleen maar een verwend rijkeluismeisje is die haar paarden als een instrument ziet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Miska schreef:Ik heb dit topic vanaf het begin zo'n beetje gevolgd met her en der aftakkingen naar de HK.
Waar ik tot de conclusie kom dat TS, een groot ego heeft en denkt goed te zijn voor haar paard door m op zo'n jonge leeftijd al redelijk intensief te gaan berijden.
In beweging gezet wordt door haar prestatiedrang om verder te willen komen in de sport, schijnt ze te vergeten wat voor impact het op een dier kan hebben zowel lichamelijk als geestelijk.
Het feit dat geld geen rol speelt is ook overduidelijk, waardoor iemand snel naast zijn schoenen gaat lopen en zich zelf beter voelt dan een ander.
Niet openstaat voor kritiek en al helemaal niet naar zichzelf wil kijken en geen fouten toe zal geven, want immers TS weet het t beste!
Éen grote klucht als je het mij vraagt, wat niet weg neemt dat je een mooi paard hebt, maar verstandelijk zal TS in mijn ogen nog veel moeten leren over het wezen paard!
Een paard is al niet gebouwd om op te rijden van origine wat wij mensen bedacht hebben om te gaan doen, maar waarbij je ook nog eens op jonge leeftijd m gaat beleren en het dier niet eens volledig uitgegroeid is.
Heb je dan een bord voor je kop of mis je een paar hersencellen die nodig zijn om de rest goed te laten functioneren?!
Leuk paard, maar jammer dat het dier een eigenaar heeft die alleen maar wil presteren.
missanita84 schreef:hoi super mooi paard heb je
alleen vind ik het veeeeeeel te vroeg om hem onder het zadel te zien werken!! erg jammer van het dier
gr anita

missanita84 schreef:spuit elf heeft ook zo een eigen mening.
iemand die ik ken had ook een paard zo vroeg ingereden en tja de dierenarts is duur tegenwoordig he .
en lachen
ja dat doe ik regelmatig hier op bokt!!
gr

Je hebt 'm voor mn neus weggekaapt. Hih. Ik zag deze laatst ook staan op internet, en was het niet dat me moeder zei dat we er genoeg hadden, anders was ik er per direct naartoe gereden.
Echt mijn droompaard. Ben benieuwd naar verdere updates. En veel succes ermee.rockey schreef:ik vind dit nog wel het leukste van allemaal eigenlijk
't Steenwieker topic deel 3! =DCitaat:Paintlinger schreef:
Mijn (bijna) 3 jarige Paintlinger is zadelmak!
Ik heb er vandaag voor de 2e keer op gereden.
Dit keer had ik geen hulp maar het ging super..hij begrijpt de hulpen en is heel rustig.
Ik heb het echter wel bij 1 rondje gehouden want mijn merrie begon te donderjagen in de wei naast de bak...
28-02-08

rockey schreef:daNiielle_ schreef:Gaan we nu 'oude koeien uit de sloot halen'?
Zielig.
Ik heb er geen commentaar over op wat je doet, het zal me allemaal wel best wezen.
Maar er bij Paintlinger staat ; voor de 2e keer.
Jij rijdt hem 4 keer in de week, dat is toch even wat anders.
Verder houdt ik mijn mond, het kwartje valt hier toch bij niemand.
maar een 3 jarige hoort volgens jullie toch nog in de wei rond te lopen? en al helemaal niet onder het zadel? en die van haar is nog eens niet 3. och gossie... arm dier