Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
double schreef:Egni dankje.. Misschien ook wat voor jou om te kijken op http://www.2moons.nl
Ik ga iig 30 januari een theorieavond volgen om mn paard beter te leren begrijpen en basis te leggen voor de cursus trailerladen..
Hoop dat het bij jou paardje beter gaat, en als je de optie van een vrachtwagen hebt.. Zeker doen!

double schreef:Vanavond theoriecursus, ben benieuwd!
). Ik had je al een PM gestuurd over Petra, maar voor de lezers hier: Petra heeft ons paard 2 jaar geleden trailertraining gegeven (was niet of nauwelijks te laden en helemaal over de zeik áls ze de trailer in geweest was op wedstrijd). Na de training (3 uurtjes) nooit meer problemen gehad. In het begin nog met 2 longerlijnen geladen (gewoon als steuntje, verder hoefden we er niets mee te doen). De laatste paar keer ook dat maar gelaten: madam stapt er nu zo in en kijkt nergens meer van op of om ! Staat nu ook altijd lekker te eten in de trailer en een beetje om zich heen te kijken (de eerste paar keer dat we met haar weggingen ben ik er met een auto achteraan gereden om te kijken of alles goed ging
)
)
ik had Petra in gedachten, maar wist niet meer zeker hoe ze heette.. Hopelijk gaat het ons, net zoals jou ook lukken! Ga het iig met een stuk meer vertrouwen tegemoed!
). Hopelijk komen we ooit tot het punt waar Petra en Two Moons nu zijn en dat we elkaar volledig begrijpen op basis van wederzijds vertrouwen!