Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Josfoto schreef:Yes, morgen zieik jullie op de route. Allemal big smile voor de foto
![]()

)
!
Ik reed gister naar m'n werk en kwam heel veel trailers tegen... Vickelientje schreef:Ben jaloers op jullie
Roxatte schreef:Vickelientje schreef:Ben jaloers op jullie
Kan me goed voorstellen dat je jaloers bent; het is echt heel leuk om mee te doen.
Gisteren was een prachtige dag met een hele mooie route, alles weer perfect georganiseerd !!
Met de intocht doen we, denk ik, niet mee. Ik wil toch ook wel graag de anderen zien rijden.
Sbdw; volgens mij stonden jullie gisteren naast ons met de trailer ....
curly2day schreef:Hebben jullie allemaal gelachen op de foto ?
En genoten van het stukje kaas of worst ???
Niet voor de foto....Josfoto schreef:En gisterochtend nog leuk samen koffie gedronken, hè Jos. Was wel heel toevallig dat je op hetzelfde moment bij de pauzeplaats wasIk heb wel gelachenNiet voor de foto....
En de worst was wel lekker.
Roxatte schreef:Vickelientje als je koffie wilt zul je toch naar Elspeet moeten komen want we gaan elke avond naar huis; is een half uurtje rijden dus dat valt wel mee.
Vickelientje schreef:Roxatte schreef:Vickelientje als je koffie wilt zul je toch naar Elspeet moeten komen want we gaan elke avond naar huis; is een half uurtje rijden dus dat valt wel mee.
Jaah, dat dacht ik al dat jullie dat zouden doen. Nou, eigenlijk moet jij nog een keer bij mij een bakkie komen doen he![]()
![]()
Wie weet zien we elkaar morgen dan nog even!!
Heey, zie ik dubbel of zijn er echt 2 'Jossen' die foto's maken?

horsething schreef:Wij hebben ook meegedaan met onze Tuiger en Ijslander.
Wie heeft er onderweg foto's gemaakt en waar zijn die te vinden?
Josfoto schreef:Nee, hoor je ziet niet dubbel![]()
![]()
Kijk maar bij hun onderschrift"