Lowara schreef:daarom vind ik het reuze handig dat het voor mij relatief dichtbij is, ik rij gewoon heen en weer steeds
dat is zeker handig.. Maar goed, als je uit omgeving Amsterdam komt, is dat minder handig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lowara schreef:daarom vind ik het reuze handig dat het voor mij relatief dichtbij is, ik rij gewoon heen en weer steeds
Ik begin er al meer in te geloven...Mijn vaste voorlezer met haar eigen pony wil dan ook mee gaan en zelf starten. Mijn ouders hebben een caravan maar dan moet ik twee keer Almelo op en neer en dat is helaas wel errug ver vauit Noord Holland
Het wordt dan waarschijnlijk wel mijn tentje want het hotel is wel weer erg duur. Weten jullie of de boxen op het terrein een dichte zijkant hebben? Ik neem namelijk een hengst mee, die braaf is, maar met een spijlen want gaat het m niet worden
En of je kunt aangeven dat je dan een hoekbox wil? Ik hoor graag van jullie. Het wordt voor mij dan de eerste keer dat ik zoiets ga ondernemen! Groetjes! Voor de rest blijf ik dit toppic bekijken om zo wetenswaardigehden op te sporen...
astridastrid schreef:Waar kun je je paard stallen? Iemand een telefoonnummer?
c_alsemgeest schreef:astridastrid schreef:Waar kun je je paard stallen? Iemand een telefoonnummer?
Op het terrein van de ruiterdagen zelf kan je pas vanaf midde februari bespreken... moet je even de site in de smiezen houden

c_alsemgeest schreef:Rond maart/april beginnen de stallen meestal vol te raken.
Dus je hebt meestal wel de tijd.
Het ligt er ook aan waar je je paard wil hebben, in de 'manege' stallen, de stallen in de bak of de stallen in de tent. De manege stallen zijn vaak meteen vol... als er al open plekken waren
Maar t/m begin maart heb je wel de tijd om stalling te regelen.
Simba_ schreef:c_alsemgeest schreef:Rond maart/april beginnen de stallen meestal vol te raken.
Het ligt er ook aan waar je je paard wil hebben, in de 'manege' stallen, de stallen in de bak of de stallen in de tent. De manege stallen zijn vaak meteen vol... als er al open plekken waren
Wat is het slimste denk jij ?
Manege, bak of tent ?

c_alsemgeest schreef:c_alsemgeest schreef:Rond maart/april beginnen de stallen meestal vol te raken.
Manege, als die er zijn
Verder ligt het aan het weer... de bak is super maar wordt bij erg warm weer broeierig... de tent is ook goed maar bij vele regen en vooral wind is het eem crime
als het goed is staat dat nummer op de site... weet niet of ze nu al boxen bespreken. 
c_alsemgeest schreef:Sall schreef:Wij hebben vorig jaar overnacht in een Landal park. ook daar gezwommen, heel leuk voor 1 keer
Ik hoop dat we dit jaar weer van de partij zijn, dan gaan we waarsch slapen in een hotel.
Ik weet neit of dat preston Palace is, denk het niet, dat is zo;n gehorig hotel
Vorig jaar reed ik niet mee, ben wel een nachtje blijven slapen bij kennisen die een landal huisje hadden... heel gezellig
Dit jaar gaan we met de hele groep in het Theater hotel, dit is een heel goed hotel... mooie kamers, lekker eten.
Maar als je een kamer wil boeken moet je snel zijnhij zit namelijk al bijna vol.